Jak sięgnąć po 3 miliardy złotych z m-commerce? 60 procent telefonów w Polsce to smartfony. Jednak tylko niewielka liczba uzytkownikow kupuje mobilnie - to dlatego, że znaczna część lokalnych systemów płatności online nadal pozostaje niedostosowana do urządzeń mobilnych. Zobacz więcej na temat: e-handel paypal
Jak sięgnąć po 3 miliardy złotych z m-commerce? 60 procent telefonów w Polsce to smartfony. Jednak tylko niewielka liczba uzytkownikow kupuje mobilnie - to dlatego, że znaczna część lokalnych systemów płatności online nadal pozostaje niedostosowana do urządzeń mobilnych. Zobacz więcej na temat: e-handel paypal
M-commerce: 18 proc. wyszukiwań w smartfonach skutkuje zakupem Już 4 na 5 użytkowników smartfonów w USA chce, by wyniki wyszukiwania były dostosowane do ich lokalizacji. Co więcej, są oni bardziej skłoni kliknąć w reklamę mobilną, gdy oferta przez nią prezentowana, odnosi się do ich aktualnego miejsca pobytu. Zobacz więcej na temat:
Handel mobilny: trendy w 2014 roku Rozpoczynający się rok przyniesie szereg istotnych zmian i nowości na rynku m-commerce w Polsce. Upowszechnienie filozofii „mobile first”, mobilnych płatności, inteligentnych cen czy ekspansja sklepów internetowych do świata rzeczywistego, to tylko niektóre z nich. Zobacz więcej na temat: handel płatności mobilne
Kupujemy mobilnie Polski rynek handlu elektronicznego jest już wart ok. 5 mld euro i cały czas bardzo szybko się rozwija. Co dziesiąta transakcja jest dokonywana za pomocą urządzeń mobilnych. Mimo to udział tego typu handlu w całej sprzedaży detalicznej to tylko ok. 3-4 proc. Zobacz więcej na temat: cztery e-commerce e-handel internet urządzenia mobilne
Reklama behawioralna 3.0 Skuteczność reklamy behawioralnej 3.0 determinuje kilka czynników. Niektóre, owszem, są już wykorzystywane. W oparciu o informacje o odwiedzanych stronach www i dokonanych zakupach on-line reklamodawca potrafi stworzyć profil potencjalnego klienta i dobrać reklamę z właściwym przekazem. Zobacz więcej na temat: e-commerce e-reklama reklama behawioralna
M-commerce: aplikacje napędzają sprzedaż w e-sklepach Według najnowszych badań rozwiązania mobilne w polskich sklepach internetowych zwiększają sprzedaż, tak uważa aż 73 proc. właścicieli i menadżerów. Wykorzystanie mobilnych aplikacji i stron w e-sklepie to także dobry sposób na jego wypromowanie, twierdzi ponad trzy czwarte badanych. Dlaczego warto wprowadzić te rozwiązania już dziś i na co zwrócić uwagę podczas wyboru jednego z nich? Zobacz więcej na temat: aplikacje mobilne e-płatności e-sklep
M-commerce 2013 Według najnowszych danych Polska ma wszelkie możliwe atuty, by stać się liderem w zakresie handlu mobilnego w tej części Europy. Już dziś 2 na 3 kupowane telefony są smartfonami, 5 milionów osób korzysta z internetu mobilnego, a na 1 mieszkańca średnio przypada 1,4 karty SIM. Według szacunków wartość rodzimego rynku m-commerce ma osiągnąć w tym roku 0,5 miliarda złotych. Zobacz więcej na temat: handel mobilność smartfony