LOT będzie współpracować z bankiem Pekao. Umowa dotyczy programu lojalnościowego Bank Pekao SA oraz Polskie Linie Lotnicze LOT podpisały umowę o współpracy. Zgodnie z jej zapisami Bank Pekao zaoferuje klientom udział w największym w Europie programie lojalnościowym Miles&More. Uczestnicy programu będą mogli gromadzić mile za transakcje dokonywane wybranymi kartami banku, w tym Kartą Kredytową z Żubrem. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA POLSKA infrastruktura LOT Pekao karta kredytowa
Tańsze tankowanie. Orlen wprowadził rabat na swoich stacjach Od 27 czerwca do końca wakacji klienci Orlenu posiadający aplikację VITAY uzyskają 30 groszy rabatu na każdy litr benzyny i oleju napędowego. Prezes koncernu Daniel Obajtek poinformował, że zniżka dotyczy 150 litrów miesięcznie. Zobacz więcej na temat: POLSKA Orlen paliwa Daniel Obajtek GOSPODARKA
Karty klienta - udogodnienia, ale i zagrożenia Podstawowym celem coraz popularniejszych programów lojalnościowych czy kart stałego klienta jest przywiązanie konsumentów do określonej marki czy sklepu, w zamian atrakcyjniejsze ceny czy informacje o promocjach. Jednak często dla przedsiębiorcy równie ważne są dane osobowe, które pozostawia się, wypełniając specjalny formularz rejestracyjny - mówi Piotr Liwszic, ODO24, specjalista do spraw ochrony danych osobowych Zobacz więcej na temat: dane osobowe Aleksandra Tycner
Programy lojalnościowe: udział w nich się w ogóle opłaca? Polacy coraz częściej korzystają z programów lojalnościowych. Tylko, czy udział w nich naprawdę się opłaca, czy tymi, którzy zyskują najbardziej są przedsiębiorcy takie programy uruchamiający? Zobacz więcej na temat: zakupy Błażej Prośniewski
Programy lojalnościowe. Korzystajmy, ale z głową! Sklepy, stacje benzynowe, kawiarnie i restauracje oferują nam karty, dzięki którym zbieramy punkty za zakupy, a potem wymieniamy je na bony lub prezenty. Kto korzysta na tym bardziej - klienci czy firmy? Zobacz więcej na temat: Roman Czejarek marketing STYL ŻYCIA promocja zakupy sprzedaż
Nowoczesna lojalność Programy lojalnościowe zyskały ogromną popularność jako narzędzia pomocne w budowaniu relacji z klientami. Początkowo były stosowane przede wszystkim przez sieci paliwowe oraz hipermarkety, dziś są niemal wszędzie. Niemniej jednak obecne programy znacznie różnią się od tych sprzed lat. Zobacz więcej na temat: cztery firma konsument