Kelnerzy w pierwszej linii dbają o wizerunek lokalu. - Obsługa ma bardzo duży wpływ na to, jak odbieramy doświadczenie restauracyjne - wyjaśnia blogerka Marta Grzebyk. - Z mojego doświadczenia wynika, że wiele jesteśmy w stanie wybaczyć, jeśli kelner jest miły i dobrze się nami zajmuje.
I choć w Polsce w tej kwestii dzieje się coraz lepiej, to jednak ciągle daleko nam do Czech, gdzie kelnerzy swój zawód wykonują do końca życia, o ile mają specyficzne poczucie humoru.
Czytaj także: Wakacje w Polsce? To może się udać! >>>
Zaproszeni do studia goście zdradzają tajniki tego zawodu i tłumaczą, dlaczego klient nie ma obowiązku zostawiać napiwku.
***
Tytuł audycji: Się mówi
Prowadzi: Piotr Firan
Goście: Marta Grzebyk (krytyk kulinarny), Patryk Lenart (Międzynarodowa Szkoła Barmanów i Sommelierów), Jerzy Morawski ("Master Kelner")
Data emisji: 5.08.2015
Godzina emisji: 14.00
kul/jp