Autorka pierwszego w Polsce bloga o komunikacji mody "Fashion PR Girl" założyła akademię PR-u modowego. - Udajemy studia podyplomowe. Prognozujemy trendy, osadzamy je w kontekście ekonomiczno-marketingowym, to wszystko ma za zadanie budować marki, które się nie starzeją i nie tracą terminu ważności po jednym sezonie - mówi Olka Kaźmierczak.
Do akademii wstąpili już projektantka domków dla lalek, która wcześniej pracowała dla Chanel, początkujący projektant mody i absolwent studiów związanych z komunikacją, który chce rozwijać swoje kompetencje.
Olka opowiada, jak będą wyglądały zajęcia w akademii i jakie sławy będą je prowadzić i ocenia kondycję polskiego rynku mody.
***
Tytuł audycji: Dzień Kobiet
Prowadzą: Katarzyna Dydo, Karina Terzoni
Gość: Olka Kaźmierczak (założycielka akademii PR-u modowego, blogerka)
Data emisji: 18.12.2015
Godzina emisji: 7.30
mg/kul