Telewizja przyszłości - oglądanie na żądanie

Ostatnia aktualizacja: 19.02.2016 19:00
Statystyczny Polak ogląda telewizję średnio cztery godziny dziennie, a nastolatek - dwie godziny. - To nie oznacza, że młodzi nie oglądają treści telewizyjnych - mówi Jan Wykrytowicz z jednego z serwisów VOD.
Audio
  • Jaka przyszłość czeka telewizję? (Czwórka/Się mówi)
Coraz więcej osób nie ogląda tradycyjnej telewizji
Coraz więcej osób nie ogląda tradycyjnej telewizjiFoto: Glow Images/East News

Jak podkreślają goście audycji, młodzi ludzie oglądają dużo, ale zamiast telewizji wybierają internet, gdzie stacje telewizyjne udostępniają dużą część swoich treści, które można oglądać o dowolnej porze. - Młodzi są zabiegani i rozdarci pomiędzy różnymi mediami - przyznaje Wykrytowicz.

Z kolei Maciej Gajewski z magazynu "Chip" zauważa, że zniechęcenie do tradycyjnej telewizji widać szczególnie w Stanach Zjednoczonych. - Tam jest masowy odwrót od klasycznej telewizji ramówkowej w stronę usług VOD, ale to nie oznacza, że telewizja umiera. Po prostu forma jej konsumpcji zmienia się na bardziej nowoczesną - mówi.

Goście audycji dyskutują także o tym, czy telewizory, które dotąd był najważniejszymi sprzętami w salonach, niedługo znikną z naszych domów.

***

Tytuł audycji: Się mówi

Prowadzi: Piotr Firan

Goście: Jan Wykrytowicz (player.pl) i Maciej Gajewski (magazyn "Chip")

Data emisji: 19.02.2016

Godzina emisji: 14.00

mg/mc

Czytaj także

Kobiece ciało w reklamie - wszystko na sprzedaż?

Ostatnia aktualizacja: 29.04.2015 14:50
Teledyski, reklamy telewizyjne, billboardy - roznegliżowane kobiece ciało ma przekonać konsumenta do określonego produktu. Czy to przejaw dyskryminacji?
rozwiń zwiń
Czytaj także

Gwiazdy internetu w świecie telewizji

Ostatnia aktualizacja: 03.12.2015 14:24
Te dwa światy - internetu i telewizji przenikają się nawzajem. Youtuberzy Stuu czy Marcin Stankiewicz zaczynają właśnie karierę na małym ekranie, a do sieci przenikają ze swoimi programami telewizyjne gwiazdy.
rozwiń zwiń