Jak reklamy wpędzają nas w kompleksy?

Ostatnia aktualizacja: 20.06.2016 19:50
Czy reklamy rzeczywiście mogą wpędzić nas w kompleksy? Jak oddziałują na odbiorców? O tym porozmawiamy w "Się mówi".
Jak reklamy wpędzają nas w kompleksy?
Foto: Pixabay.com/Public Domain/ds9hselee

W pierwszej godzinie audycji zastanowimy się także, jak ocenić reklamę pod kątem jej potencjalnego oddziaływania na odbiorcę, jakiego typu reklamy najbardziej na nas oddziałują i dlaczego. Sprawdzimy także, co najbardziej przeszkadza w reklamach słuchaczom Czwórki.

Po godz. 15.00 sprawdzimy, na czym polega "magia końcówki 99" w cenie produktu. Czy rzeczywiście zachęca nas do zakupów? Porozmawiamy także o wspinaczce drzewnej. Jak się okazuje jest to dyscyplina sportu, której można nauczyć się na specjalnym kursie.

***

Na "Się mówi" zapraszamy we wtorek (21.06) w godz. 14.00-16.00. Audycję poprowadzi Piotr Firan.

kd/kul


Czytaj także

Jesteś zestresowany? "Zafunduj sobie adrenalinę!"

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2015 15:40
Nie pot na siłowni, tylko adrenalina, najlepiej rozładowuje stres! - Dzięki niej można sprawdzić, jak daleko sięgają granice, jak człowiek zachowa się w ekstremalnej sytuacji - mówi trener krav magi.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Trening mentalny. "Otwartość gwarantuje sukces"

Ostatnia aktualizacja: 30.01.2016 13:00
- Słuchanie innych ludzi to pierwszy krok do tego, żeby zmienić swoje życie - mówi trener Edward Edi Domański. - Ważny jest też odpowiedni moment.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Smokowski: jestem uzależniony od endorfin

Ostatnia aktualizacja: 09.06.2016 15:06
- Piłka nożna była, jest i będzie najpopularniejszym sportem świata, a na pewno najpopularniejszym sportem w Polsce, choć większe sukcesy odnosimy w piłce ręcznej, albo siatkówce - mówił Tomasz Smokowski, komentator sportowy.
rozwiń zwiń