- Polscy projektanci, choć często inspirują się kolejnymi modowymi "epokami", filtrując je przez pryzmat współczesnych potrzeb, i korzystają z dorobku uznanych twórców, nie do końca poddają się trendom. Szukają swoich dróg w doborze tkanin i akcesoriów - przekonywała w Czwórce organizatorka Fashion Designer Awards. - Wiedzą, że by odnieść sukces, nie wystarczy być tytanem pracy. Trzeba mieć też swoją osobowość.
Dzięki temu na przestrzeni lat polska moda rozwinęła skrzydła, co widać na ulicach miast. - Nie odbiegają one od tego, co dzieje się w Barcelonie, czy Mediolanie - mówi ekspertka. - Podoba mi się, że napływa właśnie nowa fala projektantów i dostrzegane są marki, które pojawiły się dopiero trzy lata temu.
Jej zdaniem Polacy powoli "zaprzyjaźniają się z modą", a ta - z wybiegów - coraz częściej trafia "pod strzechy". - Dobrze, że projektanci udostępniają dwie linie: premium i basic, także dla klientów mniej zamożnych - podkreśliła i prognozowała, jak zmieni się moda za kilka i kilkanaście lat.
***
Tytuł audycji: Tędy po trendy
Prowadzą: Aleksandra Jasińska, Kamil Jasieński
Gość: Joanna Sokołowska-Pronobis, łowca modowych talentów, organizatorka Fashion Designer Awards
Data emisji: 08.02.2015
Godzina emisji: 10.00
(kd/mm)
- Polscy projektanci, choć często inspirują się kolejnymi modowymi "epokami", filtrując je przez pryzmat współczesnych potrzeb, i korzystają z dorobku uznanych twórców, nie do końca poddają się jednak trendom. Szukają swoich dróg w doborze tkanin i akcesoriów - przekonywała w Czwórce organizatorka Fashon Designer Awards. - Wiedzą, że by odnieść sukces, nie wystarczy być tytanem pracy. Trzeba mieć też swoją osobowość.
Dzięki temu na przestrzeni lat polska moda rozwinęła skrzydła, co widać na ulicach miast. - Nie odbiegają one od tego, co dzieje się w Barcelonie, czy Mediolanie - mówi ekspertka. - Podoba mi się, że napływa właśnie nowa fala projektantów i dostrzegane są marki, które pojawiły się dopiero trzy lata temu.
Jej zdaniem Polacy powoli "zaprzyjaźniają się z modą", a ta - z wybiegów - coraz częściej trafia „pod strzechy”. - Dobrze, że projektanci udostępniają dwie linie: premium i basic, także dla klientów mniej zamożnych - podkreśliła i prognozowała, jak zmieni się moda za kilka i kilkanaście lat.