Małgosia Dawid-Mróz 85 procent użytkowników "Manufaktury Radości" to kobiety. Z moich obserwacji wynika, że to właśnie one głównie poszukują treści psychologicznych w sieci
Po duńskim hygge i szwedzkim lagom gość Czwórki postanowiła przyjrzeć się japońskiemu trendowi, nazywanemu ikigai. - Jak wiadomo Japończycy żyją długo i dosyć szczęśliwie. I mają swoje zasady, które do tego szczęścia przybliżają. Również doceniają rzeczy związane z codziennością, ale oprócz umiaru, szukają też sensu. Zarówno w sprawach ważnych i nam bliskich, jak i tych, które wpływają na otoczenie w sensie społecznym - wyjaśnia blogerka.
Ostatnio Małgosia Dawid-Mróz swoimi przemyśleniami postanowiła dzielić się nie tylko z czytelnikami, ale też widzami. Nam opowiada, dlaczego została vlogerką i czy psychologia może konkurować z grami. Zdradza też, dlaczego nie czyta e-booków i co żenuje ją, kiedy przegląda swoje wpisy.
Małgosia Dawid-Mróz i ekipa "Tędy po trendy"
***
Tytuł audycji: Tędy po trendy
Prowadzą: Aleksandra Jasińska, Mateusz Kulik
Gość: Małgosia Dawid-Mróz (autor bloga "Manufaktura Radości")
Data emisji: 23.07.2017
Godzina emisji: 9.10
kul/pg