Content marketing - co to jest?

Ostatnia aktualizacja: 14.02.2015 14:30
Coraz więcej mówi się o marketingu treści. My postanowiliśmy sprawdzić na czym on polega i kto może pracować w tej branży.
Asystentka
AsystentkaFoto: Glow Images/East News

Marketing treści to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

Taki marketing, w odróżnieniu od tradycyjnych jego form, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron.

O zajwisku opowie w Czwórce Ewa Szul Skjoeldkrona.

***

Na "Tędy po trendy" zapraszamy w niedzielę (15.02) w godz. 10.00-12.00. Audycję poprowadzą Aleksandra Jasińska i Kamil Jasiński.

(kul)

Czytaj także

PlenAir: rozgrzaliśmy Wrocław!

Ostatnia aktualizacja: 04.02.2015 19:00
W ramach "PlenAiru" odwiedziliśmy Wrocław. Europejska Stolica Kultury 2016 została opanowana przez Czwórkę!
rozwiń zwiń
Czytaj także

Łukasz Napora: coraz więcej żywych instrumentów w muzyce elektronicznej

Ostatnia aktualizacja: 07.02.2015 12:00
Zmieniają się trendy w muzyce elektronicznej i klubowej. Nastąpił powrót do żywych instrumentów. Ale nie tylko.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Sokołowska-Pronobis: dziś w modzie liczy się dobry pomysł

Ostatnia aktualizacja: 08.02.2015 16:20
- Młodzi projektanci w Polsce to ludzie świadomi, zdeterminowani. Wiedzą, co chcą w życiu robić i co jest ich siłą - mówi Joanna Sokołowska-Pronobis, łowca modowych talentów.
rozwiń zwiń