Marka osobista - jak ją zbudować?

Ostatnia aktualizacja: 12.09.2018 15:40
- Potrzeba 20 lat, żeby zbudować dobrą reputację, a tylko 5 minut, żeby ją zniszczyć - przestrzegał Warren Buffet.
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: Glow Images/East News

Budowa silnej marki osobistej to długotrwały i trudny proces. Warto jednak  poświęcić mu swój czas, energię i talenty. Marka osobista z czasem zaprocentuje - bezcenną siecią kontaktów, wyższą pozycją zawodową i szacunkiem w branży.

Czym zatem jest marka osobista? Czy warto w nią inwestować? Czy każdy z nas ją posiada? Co na jej temat mówi nauka? Czy to prawda, że jej tworzenie sprowadza się głównie do publikowania atrakcyjnych zdjęć w mediach społecznościowych? I oczywiście – jak zbudować markę osobistą? O to zapytamy dra Karola Jachymka, kulturoznawcę ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS w Warszawie.

***

Na audycję z cyklu "Strefa prywatna" w czwartek (13.09) od godz. 20.05 zaprasza Jakub Jamrozek.

kul/kd

Zobacz więcej na temat: Czwórka psychologia
Czytaj także

Twardziele i romantycy. Jacy są dziś mężczyźni?

Ostatnia aktualizacja: 07.09.2018 09:19
Teorii na temat mężczyzn, ich charakterów i celów jest wiele. Czy dzisiejszy męski świat bardzo różni się od tego sprzed choćby 30 lat? O to zapytaliśmy specjalistkę, Biancę-Beatę Kotoro. 
rozwiń zwiń
Czytaj także

Związek na zakręcie. "Kryzys zaczyna się dużo wcześniej"

Ostatnia aktualizacja: 12.09.2018 14:53
- Najlepsze ostrzeżenie o początku końca to to, że ludziom już nie chce się kłócić. To znak, że przyzwyczailiśmy się do samotności w związku. Dopóki polaryzujemy, jest między nami energia, warto się nad tym skupić - mówi Tatiana Mindewicz-Puacz.
rozwiń zwiń