Smartfony pomogą zwracać wadliwy towar?

Ostatnia aktualizacja: 25.02.2014 16:00
Jeżeli chcemy zwrócić towar do sklepu, to niezbędny jest paragon zakupu towaru. Niestety paragony to problematyczna kwestia. Czy z odsieczą przyjdą nam smartfony?
Smartfony pomogą zwracać wadliwy towar?
Foto: WikiKiwi/Flickr

Konieczność przechowywania małych papierków irytuje szczególnie mniej zorganizowanych zakupowiczów, ale – co najgorsze – tworzące je drukarki mają dość rozczarowującą przypadłość "zanikającego" druku. Może więc zdarzyć się tak, że po roku od zakupu czeka nas przykra niespodzianka i skrzętnie pielęgnowana karteczka będzie zupełnie wyblakła.
Rozwiązaniem tego problemu mogą być aplikacje, które umożliwiają zeskanowanie paragonu i trzymanie go w smartfonie. Pytanie tylko czy sklep ma obowiązek respektować tak "zeskanowany" paragon na równi z tradycyjnym, papierowym?
Odpowiedzi poszukamy w "Czwartym wymiarze" w środę 26 lutego od 16.00 do 19.00.

Czytaj także

Powstał smartfon, któremu zarysowania są niestraszne

Ostatnia aktualizacja: 25.11.2013 19:00
Firma LG wyprodukowała smartfon z zakrzywionym ekranem i zdolnością samoregeneracji. Kiedy urządzenie trafi na nasz rynek?
rozwiń zwiń
Czytaj także

Polscy wynalazcy ulepszają nasze życie

Ostatnia aktualizacja: 07.02.2014 19:50
Nasi naukowcy mają głowę do innowacyjnych rozwiązań. Najciekawsze z nich prezentujemy Wam razem z "Dziennikiem Gazetą Prawną".
rozwiń zwiń
Czytaj także

Rewolucji na rynku smartfonów nie będzie

Ostatnia aktualizacja: 20.02.2014 18:40
24 lutego rozpoczną się MWC (Mobile World Congress 2014), targi mobilnych technologii w Barcelonie. Nie należy jednak oczekiwać, że przyniosą jakiekolwiek sensacje.
rozwiń zwiń