"Midnight Club: Los Angeles" - hardcore i disco

Ostatnia aktualizacja: 20.03.2012 19:37
– Można tu na przykład wykonać fantastyczny trick i jeździć na dwóch kółkach – opowiada ekspert Czwórki. – Wspaniała sprawa i genialny patent, który pozwala bardzo szybko wchodzić w zakręty.
Audio

Jak na dłoni widoczna jest tutaj analogia do gry "Burnout". – Mamy tu jednak do czynienia z otwartym miastem. Jasno zostało powiedziane na początku, że chodzi o Los Angeles – opowiada Leszek Smosarski z Electronic Dreams. – Uroczy są także… policjanci, którzy wiszą mi na "ogonie" i próbują mnie złapać.

 Naszych ekspertów urzekła także grafika. Piękne jest też, zdaniem naszych ekspertów, wnętrze auta. I choć gra ma już prawie 3 lata, zdaniem Smosarskiego się nie zestarzała, a wszystko zostało zrobione na silniku bardzo znanej serii GTA 4 i "to widać gołym okiem". – Świetnie są zrobieni przechodnie, samochody, budynki i drzewa – opowiada Smosarski. – Jest nawet dym i refleksy świetlne, a czasem pada czasem.

Gra "Midnight Club: Los Angeles", mimo, że w zasadzie jest zwykłą "samochodówką", ma także fabułę. - Ten wątek fabularny tak naprawdę popycha nas w tej grze do wykonywania wszystkich zadań, zarabiania pieniędzy i zdobywania coraz lepszych aut - tłumaczy Smosarski. - Musisz więc rozwinąć się w tej gre "od zera do racingowego bohatera".

Zdaniem Leszka Smosarskiego gra jest jednak... po prostu trudna. - Naprawdę ciężko się w nią wgryźć - opowiada Smosarski. - Dopiero za drugim razem cokolwiek ogarnąłem. Tona statystyk, mnóstwo wyścigów, a poza tym pięćdziesiąt licencjonowanych fur w podstawowej wersji gry. To wszystko zajmuje mnóstwo czasu.

Więcej o dźwięku, licencjonowanym soundtracku, czasie zabawy z tą relatywnie trudną grą, dodatkach, bonusach io gratisach wersji "Limited Edition" dowiesz się, słuchając całej "zaGRYwki", albo oglądając ją po kliknięciu w ikonkę filmu.

(kd)

Czytaj także

Test gry "Bodycount": "lipa" i "kaszan"

Ostatnia aktualizacja: 23.02.2012 19:13
- Jest tu co prawda fabuła, ale totalnie szczątkowa – przyznaje nasz ekspert, Leszek Smosarski z Electronic Dreams.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Test gry "MotorStorm: Apokalipsa"

Ostatnia aktualizacja: 01.03.2012 20:16
W grach, w których motywem przewodnim są samochody, warto zacząć testowanie od zwrócenia uwagi na model jazdy. A zdaniem naszego eksperta, Leszka Smosarskiego z Electronic Dreams, to właśnie jest najmocniejszy punkt tej gry.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Test gry "Syndicate" - 20 lat temu było lepiej

Ostatnia aktualizacja: 15.03.2012 20:14
Jaki jest sens odświeżania gier z lat 90.? Zastanawiają się nad tym nasi testerzy gier, Leszek Smosarski i Kuba Marcinowicz.
rozwiń zwiń