Czy modzie potrzebny jest PR?

Ostatnia aktualizacja: 27.04.2015 06:00
- Jak każda branża, moda potrzebuje profesjonalizacji i potrzebuje osób, które będą umiały zadbać o jej interesy - mówi blogerka Olka Kazimierczak.
Audio
  • PR Girl - stanowisko na miarę naszych czasów (Czwórka/Stacja Kultura)
Choć moda dotyczy dziś każdego, to sama się nie sprzeda. Właściciele marek powinni wraz ze specjalistami opracować strategię dla swoich produktów
Choć moda dotyczy dziś każdego, to sama się nie sprzeda. Właściciele marek powinni wraz ze specjalistami opracować strategię dla swoich produktów Foto: pixabay.com

Gość Czwórki zaznacza jednak, że praca na tym stanowisku nie polega na chodzeniu do wykwintnych restauracji z redaktorami największych modowych magazynów. - Modowy Public Relations to nie glamour, tylko ciężka praca, myślenie strategiczne, planowanie - tłumaczy autorka bloga Fashion PR Girl.

Olka Kazimierczak opowiada także o predyspozycjach, które przydają się w tym zawodzie i wyjaśnia, jak na podstawie zawartości szafy stworzyć portret psychologiczny jej właścicielki.

***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Katarzyna Dydo

Gość: Olka Kazimierczak (blog Fashion PR Girl)

Data emisji: 27.04.2015

Godzina emisji: 10.00

kul/kd

Czytaj także

Black Dresses radzi jak pisać bloga

Ostatnia aktualizacja: 17.01.2015 11:10
Założyć jest łatwo, prowadzić znacznie trudniej. - Z doświadczenia wiem, że pisanie bloga wymaga kilku cech - tłumaczy Monika Kamińska. - A słowo-klucz do sukcesu to regularność.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Blogerka Harel: wraca moda na styl hippie

Ostatnia aktualizacja: 06.03.2015 10:00
Wiosną na ulicach rządzić będzie jeans w każdej postaci. Wróci też moda na dzwony, frędzle i luźne kolorowe koszule, czyli styl lat 70.
rozwiń zwiń
Czytaj także

"Szamowozy" do pasienia brzucha

Ostatnia aktualizacja: 26.03.2015 12:30
Rusza sezon na food trucki. - Świetny pomysł na menu i smaczne wykonanie to podstawa sukcesu "jadłowozów" - mówi Krzysiek Stelmach z "Żarcia na kółkach".
rozwiń zwiń