W Polsce z Instagrama korzysta ponad 3,5 mln użytkowników, a na świecie - niemal pół miliarda. Tysiące z tych ludzi za wrzucanie określonych zdjęć do sieci zarabiają pieniądze. Nie potrzebują do tego drogiego sprzętu fotograficznego ani wykształcenia w tym kierunku. Zdjęcia robią telefonem i publikują, często razem z zadanym #hashtagiem odpowiedniej marki. - Instagram to platforma wizerunkowa. Dobrze, jeśli na naszym koncie uda nam się więc zachować spójność, zarówno w tematyce zdjęć, które publikujemy, jak i w filtrach, które wykorzystujemy - radzi Klaudia Zdyń, ekspertka ds. wizerunku w sieci.
W programie tłumaczyła ona również, o czym jeszcze należy pamiętać, rozpoczynając swoją internetową karierę. Rozmawialiśmy też m.in. o tym, co zmieni się w instagramowym świecie po wprowadzeniu możliwości umieszczania tam dłuższych, aż 60-sekundowych filmów.
***
Tytuł audycji: Tędy po trendy
Prowadzący: Aleksandra Jasińska, Kamil Jasieński
Goście: Klaudia Zdyń (platforma internetowa Indahash.com)
Data emisji: 2.04.2016
Godzina emisji: 10.00
kd