Teatr Bez Klepki: improwizacja opiera się na zgodzie

Ostatnia aktualizacja: 12.09.2016 13:20
- Podstawą pracy nad improwizacją jest zgoda na drugiego człowieka. Zgoda na propozycję, którą od niego słyszymy. Tylko to jest w stanie ruszyć całą akcję do przodu - wyjaśnia Piotr Barański z Teatru Bez Klepki.
Audio
  • O sztuce improwizowania opowiadają członkowie zespołu Bez Klepki (Artystyczny wybieg/Czwórka)
Teatr Bez Klepki w plenerowym Artystycznym wybiegu w Cudzie nad Wisłą w Warszawie
Teatr Bez Klepki w plenerowym "Artystycznym wybiegu" w Cudzie nad Wisłą w WarszawieFoto: Czwórka

Grupę tworzą fascynaci improwizacji, którzy poznali się podczas warsztatów Szkoły Impro. - W improwizacji fajne jest też to, że żeby miała ona sens, trzeba sobie odpuścić kontrolę - dodaje Jacek Młynarczyk. - Dostaje się partnera, dostaje jego pomysły i trzeba sobie z tym radzić. I to jest jedna z rzeczy, która pomaga w normalnym życiu.

Jak dużo warsztaty impro mają wspólnego z psychoterapią, co to znaczy "być aktywnym słuchaczem" i gdzie można zobaczyć Teatr Bez Klepki - dowiesz się z nagrania audycji. 

***

Tytuł audycji: Artystyczny wybieg

Prowadzące: Ula Kaczyńska, Katarzyna Cygler

Goście: Piotr Barański, Robert Oleszczuk, Jacek Młynarczyk, Marcin Klimczak (Teatr Bez Klepki)

Data emisji: 11.09.2016

Godzina emisji: 13.15

kul/pj

Czytaj także

Marcin Piejaś - jestem aktorem charakterystycznym

Ostatnia aktualizacja: 31.07.2016 16:47
- Byłem aktorem od zawsze, już jako dziecko tak patrzyłem na świat. Ta droga nie jest dla mnie prosta i nigdy nie była, ale bardzo sobie cenię swój zawód - mówił Marcin Piejaś.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Jola Juszkiewicz swój teatr wozi w walizce

Ostatnia aktualizacja: 21.08.2016 13:59
- Moje aktorstwo i reżyserstwo to dzielenie się i łączenie ludzi - mówi aktorka Jolanta Juszkiewicz. - To też dawanie ludziom nadziei i wiary w siebie - dodaje.
rozwiń zwiń