Czym jest autobranding i jak to działa?

Ostatnia aktualizacja: 12.02.2019 17:38
Nasz internetowy wizerunek jest wart tyle, ile są w stanie zapłacić za niego firmy. Jak wskazują eksperci od wizerunku w sieci, ważne jest to, z kim się współpracuje, ile osób nas śledzi i komentuje to, co robimy.
Audio
  • Autobranding – jak skutecznie kreować własną markę w sieci? (Pierwsze słyszę/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Pixabay/StockSnap

Zjawisko nie jest dziś niczym nowym. Kiedyś pracował nad nim sztab ludzi, dziś możemy robić to sami. Influencerzy muszą jednak uważać na to, co publikują na swoich profilach. Ważne jest, co piszą i jak reklamują produkty swoim nazwiskiem. - Istnieje istotna różnica pomiędzy tym, jak postrzegamy się we własnej głowie i tym, jak postrzegają nas inni - mówiła Sara Spisak, influencer marketing specialist.

- Decydując się na prowadzenie osobistej marki, musimy być świadomi naszych atutów i bardzo konsekwentni w naszych działaniach - wyjaśniała.

Jak zostać managerem własnej marki? Jak docierać do dużych grup odbiorców i przekazywać im informacje, które ich zainteresują? Jak ustanowić granice swojej prywatności w mediach społecznościowych? I czy robot może zostać influencerem? M.in. o tym w nagraniu. 

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Gość: Sara Spisak (influencer marketing specialist w firmie LiquidThread)

Data emisji: 12.02.2019

Godzina emisji: 8.30

ac

Czytaj także

Społecznościówki a psyche. Które dołują najbardziej?

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2017 12:30
Brytyjskie Królewskie Stowarzyszenie do spraw Zdrowia Publicznego zajęło się związkami zdrowia psychicznego i platform społecznościowych. Który, według badaczy, serwis społecznościowy najgorzej wpływa na naszą psychikę?
rozwiń zwiń
Czytaj także

Regulaminy społecznościówek. Zgódź się tylko na to, co chcesz

Ostatnia aktualizacja: 23.05.2018 10:15
Facebook, Instagram, LinkedIn i inne portale społecznościowe zmieniają zasady dotyczące prywatności użytkowników. Warto przeczytać nowe regulaminy i ominąć kontrowersyjne zapisy. 
rozwiń zwiń
Czytaj także

Czy wystarczająco chronimy swoje dane osobowe?

Ostatnia aktualizacja: 03.01.2019 11:24
Firma Splash Data opublikowała listę najgorszych haseł 2018 roku. Najpopularniejszym hasłem jest niezmiennie "123456".
rozwiń zwiń