Wielki Mur Chiński, Machu Picchu, Mount Blanc - zwiedzamy bez wychodzenia z domu >>>
Pandemia COVID-19 sprawiła, że cały świat w przyśpieszonym tempie odkrywa nowe zastosowania cyfrowych narzędzi. Życie zawodowe, rozrywka i zakupy przeniosły się do sieci. Podstawą działania wielu firm są teraz telekonferencje, w gastronomii z dnia na dzień trendem stały się ghost kitchens, a lokalne biznesy sprzedają online bony do wykorzystania za kilka miesięcy. - Rynek pokazuje, że wideorozmowy mogą pozostać z nami na dłużej - tłumaczyła Maja Wiśniewska z firmy Smsapi. - Firmy, nawet jeśli przeszły całkiem na pracę zdalną, wciąż potrzebują kontaktu ze swoimi pracownikami - tłumaczyła ekspert.
ZOBACZ TAKŻE Zostań w domu z Czwórką - koncerty, podcasty, nauka >>>
Kolejnym elementem naszego życia stały się są zbiórki organizowane przez fundacje i osoby prywatne, czy wydarzenia kulturalne, prowadzone przez artystów przeróżnych dziedzin. - Ludzie potrzebują nie tylko kontaktu ze sobą nawzajem, ale też ze swoimi ulubionymi wykonawcami. Koncerty ogląda wiele tysięcy osób - mówiła ekspert. W branży gastronomicznej, jak tłumaczyła Maja Wiśniewska, hitem stały się bony, które po opłaceniu teraz, wykorzystać będziemy mogli po okresie pandemii. - Popularne są także ghost kitchens. To nowy trend, oznacza restauracje, które sprzedają tylko online i tylko na wynos. Zapewniają też bezpieczny, bezdotykowy dowóz, co jest teraz szczególnie istotne - opowiadała w rozmowie z Czwórką.
***
Tytuł audycji: Pierwsze słyszę
Prowadzi: Kamil Jasieński
Materiał: Jakub Jamrozek
Data emisji: 07.04.2020
Godzina emisji: 8.41
kd