- Głównym i wciąż najbardziej popularnym kanałem kontaktu jest LikedIn, który w zależności od branży sprawdza się lepiej, lub gorzej. Głównie ze względu na to, że LinkedIn jest portalem międzynarodowym. Jego odpowiednikiem na polskim rynku jest np. Golden Line - wyjaśniał ekspert.
Warto zastanowić się do czego będzie służył nam profil na podobnym kanale społecznościowym. Gość Czwórki tłumaczył, że cele, jakimi kierują się osoby tworzące takie konta są krótko- i długofalowe. - Krótkofalowy cel polega na jak najlepszym przedstawieniu swojej kandydatury w celu znalezienia określonej pracy. Długofalowy: w celu budowania swojego wizerunku w sieci, jako eksperta - mówił w rozmowie z Kubą Marcinowiczem.
Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej bazując na kontach zawodowych w social media? Dlaczego konta w mediach społecznościowych przekładają się na nasze szanse w procesie rekrutacji i jak bardzo musimy być aktywni w sieci, by "zyskać" na rozmowie kwalifikacyjnej? O tym, jak wykreować pozytywny wizerunek w sieci rozmawialiśmy z Maciejem Stęgą, HR freelancerem. Zapraszamy do wysłuchania nagrania.
***
Tytuł audycji: TOP
Prowadz: Kuba Marcinowicz
Gość: Maciej Stęga, HR freelancer
Data emisji: 9.04.2018
Godzina emisji: 18.05
ac/kd