Employer branding zapobiega, a nie leczy. Nie chodzi w nim o łatanie wakatów Mateusz Wójtowicz
W dzisiejszych czasach taka strategia jest obowiązkowa, jeśli firma chce mieć wykwalifikowany personel. - Ostatnio dużą popularnością cieszy się "employee value proposition", czyli unikalna wartość pracodawcy. To pakiet korzyści, które firma ma do zaoferowania pracownikom - wyjaśnia gość Czwórki.
Jak w praktyce wygląda employer branding? Kim na rynku pracy są kandydaci pasywni i aktywni? Czego od pracodawców oczekują pracownicy? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy.
***
Tytuł audycji: Pierwsze słyszę
Prowadzi: Kamil Jasieński
Gość: Mateusz Wójtowicz (Szef Devire Digital, działu zajmującego się Employer Brandingiem w firmie Devire)
Data emisji: 3.04.2018
Godzina emisji: 8.23
kul/ac
Na skróty:
Informacje: Wiadomości| Sport| Gospodarka| thenews.pl| Euranet| IAR| Redakcja Katolicka
Rozrywka i kultura: Muzyka| Kultura| Teatr| Studio Reportażu| Polska Orkiestra Radiowa| Orkiestra Kameralna| Chór Polskiego Radia| Studia nagrań i koncertów| Bilety
Wiedza: Nauka i technologie | Historia | Szkolenia
Programy: Jedynka| Dwójka| Trójka| Czwórka| thenews.pl
Społeczności: Kontakt | Oceń nas!