Publiczność telewizyjna nie ucieka do nowych mediów

Ostatnia aktualizacja: 13.11.2015 17:00
- Ta dynamika zależy jednak oczywiście od grupy wiekowej. Młodsi widzowie faktycznie poświęcają mniej czasu na tradycyjną telewizję - podkreśliła Joanna Nowakowska z MEC Global.
Audio
  • Rozmowa o przyszłości telewizji (O wszystkim z kulturą/Dwójka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Pixabay/Unsplash

- Obserwujemy raczej proces oddzielania się telewizji od telewizora. Coraz więcej widzów ogląda nasze treści na laptopach, tabletach czy smartfonach - skomentował Michał Kozicki, prezes HBO. - Telewizja wciąż rządzi w Polsce w hierarchii mediów. Mamy do czynienia po prostu z bardzo różnymi telewizjami, a pytanie brzmi, gdzie są ich granice... - dodał dr Mirosław Filiciak, kulturoznawca z Uniwersytetu SWPS.

Czy zatem wieszczony przez wielu ekspertów rychły koniec telewizji to mrzonka? Czy programy nadawane na żywo na dobre przywiążą nas do telewizora? Zachęcamy do wysłuchania całej audycji.

***

Tytuł audycji: O wszystkim z kulturą

Prowadzi: Bartek Chaciński

Goście: Joanna Nowakowska (MEC Global), dr Mirosław Filiciak (kulturoznawca z Uniwersytetu SWPS), Michał Kozicki (prezes HBO)

Data emisji: 13.11.2015

Godzina emisji: 18.00

mm/asz

Czytaj także

Tak będzie wyglądała telewizja przyszłości?

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2014 10:29
Badacze z Poznania pracują nad telewizją swobodnego punktu widzenia (FTV - Free Viepoint Television).
rozwiń zwiń
Czytaj także

Pozbywamy się telewizorów. Dlaczego?

Ostatnia aktualizacja: 13.03.2015 08:00
Choć w Polsce ogromny telewizor wciąż stanowi symbol statusu, na Zachodzie trendy są inne. Klasyczną TV pożerają streamingi internetowe i Youtube.
rozwiń zwiń