Jak Polacy oceniają mijający rok 2023? Wyniki badania mogą pozytywnie zaskoczyć 64,8 proc. oceniło, że rok 2023 był dla nich osobiście dobry, a 63,9 proc. odbiera go pozytywnie również w odniesieniu do własnej rodziny – wynika z sondażu CBOS. Zdaniem autorów badania rok 2023 wypada lepiej niż lata 2020-2022, ale gorzej niż rok 2019. Zobacz więcej na temat: sondaże społeczeństwo
Lepiej oceniamy sytuację gospodarczą kraju. Zobacz nowe badania, pokazujące nastroje konsumenckie Sytuację gospodarczą kraju Polacy w lutym ocenili lepiej niż miesiąc temu; spadły oceny stabilności zarobków i jakości życia - wynika z najnowszej edycji Radaru konsumenckiego ARC Rynek i Opinia. Od grudnia systematycznie maleją oczekiwania inflacyjne. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA konsument optymizm społeczeństwo
Co dla Polaków jest najważniejsze w pracy? Zobacz wyniki badania 24 proc. Polaków deklaruje chęć zmiany branży na IT, a tylko 32 proc. ankietowanych powiedziało jasno, że nie myśli o tej branży w kontekście swojej kariery zawodowej. Prawie 1/4 respondentów chciałaby pracować w firmie międzynarodowej - poinformowała firma Evolution. Zobacz więcej na temat: branża it technologie GOSPODARKA praca komputery badanie
Setki ton zmarnowanej żywności. "Jedno z najpilniejszych i najtrudniejszych wyzwań dla społeczeństwa" Prawie 930 mln ton żywności marnuje się rocznie w sklepach i w domach, na jednego konsumenta przypada średnio ok. 74 kg marnowanej żywności - wynika z raportu Food Waste Report 2022. Odpady żywnościowe odpowiadają za około 8-10 proc. światowej emisji gazów cieplarnianych. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA żywność odpady strata konsument POLSKA
Wizyta w urzędzie skarbowym bez stresu. Zdecydowana większość podatników jest zadowolonych Ministerstwo finansów poinformowało, że 82 proc. podatników jest zadowolonych po wizycie w urzędzie skarbowym. Badanie satysfakcji osób odwiedzających urzędy prowadzone jest w sposób ciągły od kwietnia ubiegłego roku. Najlepiej ocenione zostały Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu, Olsztynie i Szczecinie. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA urząd skarbowy Ministerstwo Finansów Krajowa Administracja Skarbowa
Polacy lepiej oceniają sytuację ekonomiczna kraju oraz kondycję finansową gospodarstw domowych. Znamy nowe wyniki badań W sierpniu poprawiła się ocena sytuacji ekonomicznej kraju i kondycji finansowej gospodarstw domowych - podała we wtorek agencja badawcza Kantar. Wskaźnik klimatu konsumenckiego Kantar Consumer Index w porównaniu z lipcem wzrósł o 4,8 pkt, nadal jest jednak pod kreską i wynosi -13,7 pkt. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA firmy konsument finanse osobiste badanie marketingu społeczeństwo
Jak żyć bez handlowych niedziel? Najnowsze badania Kantar TNS, pokazuja, że 76 proc. Polaków jest przeciwko zakazowi handlu, ale popiera propozycję zagwarantowania pracownikom dwóch wolnych niedziel w miesiącu bez konieczności zamykania sklepów. Zobacz więcej na temat: sklep zakupy kolejka
Polska z umiarkowanym dobrobytem Nasz kraj oceniany jest jako państwo umiarkowanego dobrobytu. Zajęliśmy 31. miejsce w rankingu World Prosperity Index obejmującym 142 kraje świata, wytwarzające łącznie 99 proc. światowego PKB. W ubiegłym roku uplasowaliśmy się na 34. pozycji. Zobacz więcej na temat: pkb ranking
Kanapa i telewizor dają Polakom szczęście? Badacze z TNS Polska i serwisu społecznościowego Nasza Klasa zapytali ponad 31 tys. Polaków o jakość życia. "Do zadowolenia wystarczy podsunąć nam kanapę i włączyć telewizor. Takie rozrywki preferuje 66 proc. Polaków" - pisze "Gazeta Wyborcza". Zobacz więcej na temat: badania badanie POLSKA
Badania: na zakupach kalkulujemy tylko przez 23 minuty Wstępne badania brytyjskich naukowców wskazują, że tylko przez pierwsze 23 minuty zakupów konsumenci myślą racjonalnie i matematycznie, po czym górę bierze myślenie emocjonalne, które ocenia intuicyjnie stosunek wartości do ceny - donosi portal BBC News. Zobacz więcej na temat: zakupy zakupy w internecie
Negatywne doświadczenia klientów Jak wynika z badania, które na zlecenie firmy Verint przeprowadzono na 7000 konsumentach z 6 krajów, klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych doświadczeń związanych z obsługą świadczoną przez przedsiębiorstwa i instytucje publiczne. Zobacz więcej na temat: firma raport
Lepiej szanuj klienta, bo Wyniki badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że polski klient to klient świadomy i wymagający. . Zobacz więcej na temat: firma komunikacja obsługa posprzedażowa