E-konsumenci szukają wygody i jakości Coraz większą wagę e-konsumenci przywiązują do wygody zakupów i jakość obsługi. Rośnie więc liczba e-sklepów oferujących dłuższy niż przewiduje prawo termin ewentualnego zwrotu towaru czy więcej możliwości odbioru lub dostarczenia towaru. Swoją ofertę rozbudowują więc firmy kurierskie. Zobacz więcej na temat: e-sklep
Na co stawia Poczta Polska Poczta Polska zdradza strategię biznesową do 2020 roku. Największy w Polsce operator rynku pocztowego stawia na paczki, usługi kurierskie i na usługi e-commerce. Zobacz więcej na temat: kurier Poczta Polska usługi kurierskie
Polska żywność dzięki platformom e-commerce podbije Chiny? Internetową sprzedaż polskich produktów spożywczych uruchamiają w Chinach Polacy i Chińczycy. Platforma e-commerce ma obsługiwać ponad 300 mln klientów i promować przede wszystkim szeroko rozumianą polską markę. Na początek właśnie produktów spożywczych. Zobacz więcej na temat: Chiny internet żywność
Przez telefon kupujemy głównie bilety lotnicze Według najnowszej analizy, z Facebooka w Europie najchętniej korzystają Brytyjczycy. Również oni wydają najwięcej na zakupy w sieci, nawet 112 mld euro rocznie. Polacy natomiast coraz chętniej kupują za pomocą smartfonów i tabletów. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie zakupy w sieci
Zmiany w e-handlu: 21 nowych obowiązków Wdrożenie nowej ustawy konsumenckiej w e-handlu nie będzie bezbolesne – szczególnie dla właścicieli portali e-commerce. Zapoznanie się z przepisami nowej ustawy konsumenckiej i prowadzenie dwóch systemów obsługi klienta sprawi trudności wielu e-sklepom - uważa Anna Rak z Trusted Shops, nadającego certyfikaty jakości sklepom internetowym. Radzi też, jak podołać nowym obowiązkom. Zobacz więcej na temat: e-commerce. e-sklep e-handel GOSPODARKA handel konsument prawa klienta
Poranne Rozmaitości 23.10.2014 r. W audycji m.in.: Zmiany w e-commerce - obowiązki, ale i prawa sprzedawców. Zobacz więcej na temat: ekologia KRUS praca
Za zakupy można płacić danymi i zdjęciami W stolicy Danii działa już pierwszy z powstającej sieci sklepów Free Market, w których za zakupy można płacić własnymi danymi oraz zdjęciami z mediów społecznościowych. Zobacz więcej na temat: e-commerce. e-sklep zakupy w internecie zakupy w sieci
Zmiany w prawie konsumenckim: kto na nich zyska? Już 25 grudnia tego roku wejdzie w życie znowelizowane prawo konsumenckie, które ma zwiększyć ochronę klientów i pomóc im w dochodzeniu swoich roszczeń. Organizacje konsumenckie zainicjowały na ten temat kampanię informacyjną, skierowaną również do przedsiębiorców. Debatę publiczną prowadzi też Europejskie Centrum Konsumenckie. Zobacz więcej na temat: konsument prawo przedsiębiorca zakupy online zakupy w internecie zakupy w sieci
Polski pomysł na e-commerce: połączenie akwizytora z platformą internetową Zdaniem Krzysztofa Folty, prezesa firmy TIM SA, która zajmuje się między innymi sprzedażą w Internecie, podstawowym hamulcem rozwoju branży e-commerce w Polsce jest brak zaufania polskich klientów oraz słaby dostęp do sieci. Dlatego pomysłem na rozwój tego kanału sprzedaży jest połączenie tradycyjnych metod dotarcia z wirtualnym przekazem. Zobacz więcej na temat: handel internet
Poranne Rozmaitości 29.08.2014 r. W audycji m.in.: Jak sprzedawać, gdy klient ucieka - działania firm e-commerce, by utrzymać starych i przyciągnąć nowych kupujących. Zobacz więcej na temat: Bieszczady Jazz
Klient robi się smart… sklepy też muszą Do tej pory sklepy zalewały nas reklamami. Zdecydowanie szły na ilość. Ta strategia się nie sprawdza. Teraz handlowcy zaczynają rozumieć, że tylko spersonalizowana reklama ma szansę na efektywne działanie. Zobacz więcej na temat: zakupy online zakupy w internecie zakupy w sieci
Zakupy w Internecie: nadeszła mobilna rewolucja Polacy coraz częściej decydują się na zakupy przez Internet. Częściej też wykorzystują do tego smartfony. Według ostatniego badania TNS Polska, już 65 procent respondentów deklaruje, że kupuje w sieci. Zobacz więcej na temat: zakupy online zakupy w internecie zakupy w sieci
Co jest ważne dla kupujących w sieci? Jak pokazują statystyki rośnie odsetek konsumentów, którzy robią zakupy w sklepach internetowych poza granicami swojego kraju. Na co zwracają uwagę? Zobacz więcej na temat: sklep zakupy w internecie
Skuteczny sklep internetowy w 15 minut Handel internetowy tak w Polsce jak i na świecie szybko się rozwija. Szacuje się, że w 2015 roku może stanowić aż 6% całej sprzedaży detalicznej w Polsce. Wszystko za sprawą klientów, którzy coraz częściej decydują się na zakupy w sieci. Zobacz więcej na temat: e-sklep sklep w internecie
Cała prawda o zakupach w internecie Jeszcze sześć lat temu zakupy w sieci robiła jedna czwarta dorosłych internautów. Dziś już prawie co drugi - wynika z badania przygotowanego przez firmę Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska. Zobacz więcej na temat: internet zakupy online zakupy w internecie zakupy w sieci
Chcesz zarobić w e-handlu? Tych błędów nie popełniaj Sklepy internetowe coraz śmielej korzystają z pozycjonowania, działań marketingowych w wyszukiwarkach czy też kampanii banerowych. Jednak nie unikają przy tym błędów, przez które zainwestowane środki nie przynoszą spodziewanych efektów. O czym zapominają e-sklepy? Zobacz więcej na temat: e-handel e-sklep zakupy online zakupy w internecie zakupy w sieci
Nowe przepisy: nawet 36 miesięcy na zgłoszenie reklamacji Nowa ustawa wprowadzająca zapisy dyrektywy unijnej na temat handlu na odległość, wpłynie również znacząco na prawo dotyczące reklamacji. Klienci będą mogli żądać zwrotu pieniędzy już po wykryciu pierwszej usterki. Znacznemu wydłużeniu ulegnie też czas na złożenie reklamacji po odkryciu wady, z 2 miesięcy do roku. Jaki wpływ mogą mieć nowe regulacje na działanie sklepów? Zobacz więcej na temat: e-sklep regulacja
Prawa konsumenckie: od 2015 r klient będzie miał więcej praw Projekt ustawy o prawach konsumenta przewiduje m.in. zmiany obowiązków informacyjnych wobec konsumentów oraz umów zawieranych na odległość. Zarówno UOKiK, przedsiębiorcy, jak i rzecznicy konsumentów opowiadają się za tym, aby weszła ona w życie dopiero 1 stycznia 2015 roku, czyli później niż planowano. Zobacz więcej na temat: konsument NBP sklep sklep internetowy