20 lat minęło. Zagraj w to jeszcze raz Dwie dekady mijają od powstania PlayStation. Rozmawialiśmy o tym, jak słynna konsola do gier wpłynęła na współczesną kulturę. Zobacz więcej na temat: Japonia Marta Strzelecka KULTURA
Przerwa na gry komputerowe Długie zimowe wieczory to wspaniały czas dla fanów gier komputerowych i wideo. Mogą oni w pełni oddać się swojej pasji. Zobacz więcej na temat: Czwórka Kuba Marcinowicz technologie
Nie żyje "ojciec gier wideo" Ralph Baer Ralph Baer stworzył urządzenie, które w 1972 trafiło na sklepowe półki jako Magnavox Odyssey – pierwsza domowa konsola do gier w historii. Zobacz więcej na temat: Ameryka Północna elektronika USA wynalazek
24 Poziom: Cyfrowa lekcja historii W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej byli Joachim Snoch, Jarosław Gdański i Dariusz Bogacz. Głównym tematem były gry z serii Assassin’s Creed. Zobacz więcej na temat: technologie
24. Poziom: Grand Theft Auto 5 na nowo W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej byli Paweł Olszewski, redaktor naczelny serwisu Gamezilla oraz medioznawcza Tomasz Łyskowski. Głównymi tematami audycji były konsolowa odsłona Grand Theft Auto 5 oraz rozmowa dotycząca marketingowego wymiaru odświeżania znanych filmów oraz gier video. Zobacz więcej na temat: technologie
Zgubny wpływ gier - jak chronić dzieci? W zachodnich mediach coraz głośniej się mówi, że w grach komputerowych jest za dużo seksu. Jak bronią się ich producenci? Zobacz więcej na temat: Czwórka Kuba Marcinowicz NAUKA technologie
Rynek gier wideo w 2017 r. ma przekroczyć 100 mld dolarów W 2017 roku globalny rynek gier wideo ma przekroczyć 100 mld dolarów – wynika z raportu Digi-Capital. Budżety produkcji cyfrowych nierzadko są większe od tych, jakimi dysponują producenci filmowi. Polskie firmy na tym rynku radzą sobie bardzo dobrze. Pojawia się coraz więcej krajowych tytułów, które zbierają bardzo pozytywne recenzje i szybko stają się rozpoznawalne wśród graczy na całym świecie. Zobacz więcej na temat:
24. Poziom: Lords of the Fallen W Magazynie Nowych Technologii gościem Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej był Joachim Snoch z portalu Filmweb. Głównym tematem była gra Lords of the Fallen, zapowiadana jako jeden ze światowych hitów. Zobacz więcej na temat: technologie
24. Poziom: „Shadow Warrior” atakuje „Shadow Warrior” to nowa wersja gry pod tym samym tytułem, stworzonej przez zespół 3D Realms w 1997 roku. Gośćmi Polskiego Radia 24 byli współautorzy gry: Sławomir Uliasz i Michał Mazur. Zobacz więcej na temat:
Rynek konsol jest bardzo niestabilny PlayStation 4 i Xbox One to konsole nowej generacji, które pojawiły się na rynku w listopadzie 2013 roku. Po niemal roku ich obecności Mateusz Kulik i Marcin Kubicki, redaktor naczelny magazynu "T3", postanowili ocenić, na ile udane są te produkty i jakie zmiany czekają nas na rynku. Zobacz więcej na temat: Czwórka technologie
24. poziom: Gry video i ich wpływ na graczy W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej była Natalia Kowalczyk. Głównym tematem audycji był wpływ gier video na świadomość graczy. Zobacz więcej na temat: PC
24 poziom: Destiny W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka byli Michał Śledziński i Joachim Snoch. Głównym tematem była gra Destiny, jeden z największych konsolowych hitów tego roku. Zobacz więcej na temat: technologie
24. Poziom: e-sport W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej byli Adrian Kostrzębski i Michał Dydliński. Głównym tematem był e-sport, czyli gry związane z bezpośrednią konkurencją graczy. Zobacz więcej na temat: internet
24. poziom: Diablo III W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej byli Rafał Boguta i Paweł Kamiński. Głównym tematem była fabularna gra akcji Diablo III, która niedawno zawitała również na konsole. Zobacz więcej na temat: technologie
24. poziom: Nowe wersje gry Metro W Magazynie Nowych Technologii gościem Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej był Paweł Olszewski, redaktor naczelny magazynu Gamezilla. Głównym tematem były nowe wersje gry Metro Redux. Zobacz więcej na temat: technologie
Gry komputerowe wcale nie są złe! Powodują agresję, kradną czas, odrywają młodych ludzi od pożyteczniejszych czynności - tak często mówi się o grach komputerowych. Ten rodzaj rozrywki od wielu lat jest powodem niezliczonych dyskusji. Czy granie to rzeczywiście strata czasu i coś, co kompletnie nas nie rozwija? Zobacz więcej na temat: Czwórka hobby Piotr Firan technologie
Początek Gamescom 2014 bez rewelacji Właśnie rozpoczęły się targi Gamescom, jedna z największych światowych imprez poświęcona grom komputerowym. Wydarzenie potrwa do 17 sierpnia, a tym, co w jego trakcie czeka nas najciekawszego rozmawiali Kamil Jasieński i Marcin Kubicki z magazynu "T3". Zobacz więcej na temat: Czwórka Kamil Jasieński technologie
Gry wideo pomagają w rozwoju dzieci? Gry wideo mogą sprzyjać rozwojowi, pod warunkiem że dzieci grają mniej niż godzinę dziennie. Do takich wniosków doszli naukowcy z Uniwersytetu Oksfordzkiego. Zobacz więcej na temat: dzieci komputery technologie