Gry komputerowe nośnikiem polskiej kultury? - W Polsce nie ma inwestorów sypiących miliardami na studia komputerowe. Stawiamy zatem na unikalne pomysły - mówił projektant gry "Zaginięcie Ethana Cartera". Zobacz więcej na temat: Bartek Chaciński komputery KULTURA
24. Poziom: Sukces This War of Mine W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Katarzyny Gizińskiej i Przemysława Pawełka byli Andrzej Garapich, Aleksander Tarkowski i Pawerł Miechowski. Główny punkt audycji stanowiła rozmowa dotycząca międzynarodowego sukcesu gry This War of Mine. Nie zabrakło także dyskusji dotyczącej pojęcia domeny publicznej. Zobacz więcej na temat: technologie
24. Poziom: Grafika koncepcyjna W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Katarzyny Gizińskiej i Przemysława Pawełka byli Szymon Biernacki, Marek Madej, Artur Sadłos i Przemysław Truściński. Głównym tematem audycji była rozmowa dotycząca pracy grafików koncepcyjnych i ich wpływ na efekt końcowy pracy nad grą lub filmem animowanym. Zobacz więcej na temat: grafika technologie
Mamy kolejną hitową polską grę Nową polską grę doceniają nie tylko gracze i branżowe portale, ale też media głównego nurtu z całego świata. "This War of Mine" warszawskiego 11 bit studios trafiła między innymi na trzecią pozycję zestawienia najlepszych gier roku 2014 według tygodnika "Time". Zobacz więcej na temat: komputery
24. Poziom: The Crew W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka byli Paweł Olszewski, redaktor naczelny serwisu Gamezilla i Paweł Kamiński, z portalu Polygamia. Głównymi tematami audycji była recenzja The Crew, jednego z najnowszych symulatorów wyścigowych oraz podsumowanie starego i zapowiedź nowego roku z perspektywy producentów gier video. Zobacz więcej na temat: technologie
24. Poziom: Podsumowanie roku W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej byli m.in. Paweł Kamiński, były redaktor Polygamii oraz redaktor naczelny Gamezilli Paweł Olszewski. Gospodarze audycji i ich goście wspólnie wybrali najlepsze gry mijającego roku. Zobacz więcej na temat: technologie
24. Poziom: Hatred W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka byli m.in. Jarosław Zieliński szef zespołu Destructive Creations oraz Jacek Dąbrowski, rzecznik Sapphire Technology. Głównymi tematami audycji były zawiłości związane z grą „Hatred”, a także podsumowanie akcji #jestemgraczem. Zobacz więcej na temat: technologie
24. Poziom: The Witcher - Battle Arena W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej byli Tadeusz Zieliński z CD Projekt Red, Tomasz Jaroszek, autor bloga Doradca.tv oraz Włodzimierz Marciński, lider cyfryzacji. Głównymi tematami audycji były mobilna odsłona Wiedźmina oraz rozmowa dotycząca kolejnego opóźnienia premiery pełnoprawnej kontynuacji przygód Geralta z Rivii. Zobacz więcej na temat: technologie
20 lat minęło. Zagraj w to jeszcze raz Dwie dekady mijają od powstania PlayStation. Rozmawialiśmy o tym, jak słynna konsola do gier wpłynęła na współczesną kulturę. Zobacz więcej na temat: Japonia Marta Strzelecka KULTURA
Przerwa na gry komputerowe Długie zimowe wieczory to wspaniały czas dla fanów gier komputerowych i wideo. Mogą oni w pełni oddać się swojej pasji. Zobacz więcej na temat: Czwórka Kuba Marcinowicz technologie
Nie żyje "ojciec gier wideo" Ralph Baer Ralph Baer stworzył urządzenie, które w 1972 trafiło na sklepowe półki jako Magnavox Odyssey – pierwsza domowa konsola do gier w historii. Zobacz więcej na temat: Ameryka Północna elektronika USA wynalazek
24 Poziom: Cyfrowa lekcja historii W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej byli Joachim Snoch, Jarosław Gdański i Dariusz Bogacz. Głównym tematem były gry z serii Assassin’s Creed. Zobacz więcej na temat: technologie
24. Poziom: Grand Theft Auto 5 na nowo W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej byli Paweł Olszewski, redaktor naczelny serwisu Gamezilla oraz medioznawcza Tomasz Łyskowski. Głównymi tematami audycji były konsolowa odsłona Grand Theft Auto 5 oraz rozmowa dotycząca marketingowego wymiaru odświeżania znanych filmów oraz gier video. Zobacz więcej na temat: technologie
Zgubny wpływ gier - jak chronić dzieci? W zachodnich mediach coraz głośniej się mówi, że w grach komputerowych jest za dużo seksu. Jak bronią się ich producenci? Zobacz więcej na temat: Czwórka Kuba Marcinowicz NAUKA technologie
Rynek gier wideo w 2017 r. ma przekroczyć 100 mld dolarów W 2017 roku globalny rynek gier wideo ma przekroczyć 100 mld dolarów – wynika z raportu Digi-Capital. Budżety produkcji cyfrowych nierzadko są większe od tych, jakimi dysponują producenci filmowi. Polskie firmy na tym rynku radzą sobie bardzo dobrze. Pojawia się coraz więcej krajowych tytułów, które zbierają bardzo pozytywne recenzje i szybko stają się rozpoznawalne wśród graczy na całym świecie. Zobacz więcej na temat:
24. Poziom: Lords of the Fallen W Magazynie Nowych Technologii gościem Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej był Joachim Snoch z portalu Filmweb. Głównym tematem była gra Lords of the Fallen, zapowiadana jako jeden ze światowych hitów. Zobacz więcej na temat: technologie
24. Poziom: „Shadow Warrior” atakuje „Shadow Warrior” to nowa wersja gry pod tym samym tytułem, stworzonej przez zespół 3D Realms w 1997 roku. Gośćmi Polskiego Radia 24 byli współautorzy gry: Sławomir Uliasz i Michał Mazur. Zobacz więcej na temat:
Rynek konsol jest bardzo niestabilny PlayStation 4 i Xbox One to konsole nowej generacji, które pojawiły się na rynku w listopadzie 2013 roku. Po niemal roku ich obecności Mateusz Kulik i Marcin Kubicki, redaktor naczelny magazynu "T3", postanowili ocenić, na ile udane są te produkty i jakie zmiany czekają nas na rynku. Zobacz więcej na temat: Czwórka technologie