Firmy płacą za ruch na Youtube.com, bo brak im ciekawych pomysłów W mediach społecznościowych dokonuje się kolejny przełom, wchodzimy w etap komunikacji wideo, filmy stanowią już 60 proc. zawartości Internetu, tak wynika z badań firmy Chimney. Zobacz więcej na temat: FILM firma reklama youtube
Będzie bat na telemarketerów? W Sejmie rozpoczęły się prace nad przepisami, mającymi uporządkować dziki rynek telemarketingu - informuje "Dziennik Polski". Zobacz więcej na temat: prasa telefonia komórkowa telemarketing telepraca
Czy i jak, marketing i nowe technologie powinny współdziałać? Zadaniem każdego marketingowca od zawsze była i wciąż jest przede wszystkim odpowiednia komunikacja z klientami, ich zaangażowanie, poznanie potrzeb i oczekiwań, i w końcu nakłonienie do zakupu towarów lub usług. Jednak obecnie marketing jest coraz bardziej cyfrowy. Zobacz więcej na temat: it komunikacja z klientami
Analityk: pięć metod Lidla na wabienie klientów Sieć Lidl, konstruując ofertę, która ma do sklepów przyciągnąć klientów przestrzega kilku reguł, które sprawiają, że wyróżnia się na rynku. Serwis Okazjum.pl wyodrębnił 5 składników przepisu Lidla na sprzedaż swoich produktów na pniu. Zobacz więcej na temat: handel reklama
Czy i jak, marketing i nowe technologie powinny współdziałać? Zadaniem każdego marketingowca od zawsze była i wciąż jest przede wszystkim odpowiednia komunikacja z klientami, ich zaangażowanie, poznanie potrzeb i oczekiwań, i w końcu nakłonienie do zakupu towarów lub usług. Jednak obecnie marketing jest coraz bardziej cyfrowy. Zobacz więcej na temat: it komunikacja z klientami
Wojna handlowa z Rosją mobilizuje Polaków Oddolny masowy ruch nakierowany na promowanie polskich jabłek jest zjawiskiem w naszym polskim przypadku całkowicie zrozumiałym – mówi specjalista od marketingu, Piotra Zajlicha z firmy San Markos. Mobilizuje do działania, a to zawsze przydaje się w biznesie. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA rosyjskie embargo
PR rządzi? PR odgrywa coraz większą rolę w naszym życiu codziennym. Coraz więcej firm, instytucji, ale też i osób prywatnych, zatrudnia profesjonalne agencje PR do promowania siebie i swoich produktów. Gdzie kończy się PR a zaczyna propaganda? Zobacz więcej na temat:
Podświadoma reklama Reklama może mieć różne formy. Najczęściej widzimy ją na bilbordach lub w formie przerywników naszych ulubionych seriali i programów telewizyjnych a także przed seansami kinowymi. Zobacz więcej na temat: media reklama telewizja
Marketing, który nie drażni? Reklama natywna zdobywa internet Choć ten nowy trend dotyczy na razie zaledwie 3 proc. reklam w internecie, to reklama natywna rozwija się w błyskawicznym tempie. Specjaliści od promocji chcą w ten sposób przekonać do zakupu produktów klientów coraz bardziej niechętnych wobec tradycyjnych reklam. Zobacz więcej na temat: internet reklama reklama w internecie Trójka
Najnowsze trendy w marketingu Po transformacji 1989 roku reklamy zaczęły opanowywać przestrzeń publiczną. Obecnie marketing rozwija się bardzo dynamicznie i daje coraz więcej możliwości. Zobacz więcej na temat: reklama sprzedaż
Jak Internet i telefonia mobilna zmienią reklamę i marketing - Pytanie, które spędza sen z powiek szefom marketingu na całym świecie brzmi – jak zarządzać czymś tak złożonym jakim jest Internet – mówi - Pytanie, które spędza sen z powiek szefom marketingu na całym świecie brzmi – jak zarządzać czymś tak złożonym jakim jest Internet – mówi - Stuart Pocock szef międzynarodowej firmy Roth Observatory, w rozmowie z Pawłem Sołtysem w audycji Bardzo ważny Projekt Programu 3 Polskiego Radia., w rozmowie z Pawłem Sołtysem w audycji Bardzo Ważny Projekt Programu 3 Polskiego Radia. Zobacz więcej na temat: reklama Trójka
Jak skutecznie promować Polskę? Z okazji obchodów 25 rocznicy wyborów czerwcowych w całym kraju i za granicą odbędzie się kilkaset uroczystości. W oficjalnych spotkaniach udział wezmą najważniejsi światowi przywódcy. To niepowtarzalna okazja na przypomnienie historii przemian ustrojowych i wypromowanie wizerunku Polski. Zobacz więcej na temat: POLSKA
Czy promowanie Polski wódką to dobra koncepcja? Wszystkim nam zależy, żeby Polska kojarzyła się jak najlepiej, przyciągała miliony turystów i była symbolem nowoczesnego, ważnego państwa na mapie Europy. Szkopuł w tym, że jeszcze nie do końca wiemy, w jaki sposób się promować, a niektóre pomysły są co najmniej kontrowersyjne. Zobacz więcej na temat: alkohol Czwórka POLSKA promocja reklama turystyka
Jak skutecznie promować Polskę? Ostatnio pojawił się pomysł, aby Polskę promować przez skojarzenia z wódką. Czy kontrowersyjna reklama, albo kampania społeczna to dobry sposób na kreowanie wizerunku kraju? Zapraszamy do dyskusji w piątkowe popołudnie. Zobacz więcej na temat: reklama POLSKA Czwórka
Stoch, Kowalczyk, Bródka otrzymali od Kulczyka sztabki złota Wyjątkową niespodziankę sprawił złotym medalistom z Soczi Jan Kulczyk, sponsor reprezentacji olimpijskiej i szef Rady Patronów PKOl. Podczas Gali Olimpijskiej z udziałem prezydenta i premiera, wręczył im złote sztabki o wadze 525 gramów każda. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA reklama Soczi 2014
To już koniec nachalnego marketingu? - Każdy kto nie chce być aktywnym obiektem działań marketingowych ze strony firm i podmiotów biznesowych, może powiedzieć: nie, nie chcę i zapisać się na Listę Robinsonów - opowiada o liście Robinsonów Jacek Barankiewicz z SMB. Zobacz więcej na temat: Czwórka reklama telekomunikacja
SMS od dentysty? Czemu nie! Co miesiąc polscy konsumenci otrzymują blisko 65 mln wiadomości SMS wysyłanych przez firmy. Informacje o ofercie i promocjach, konkursy czy loterie to jednak nie jedyne typy wiadomości. SMS-y to także bardzo popularna forma wykorzystywana w obsłudze klienta. Zobacz więcej na temat: infobip sms stomatolog
Agresywny marketing wykorzystuje morderców i gwałcicieli. Czy to moralne? Wzrost popytu i powstawanie nowych przedsiębiorstw przyczyniają się do coraz ostrzejszej rywalizacji na polskim rynku. Firmy częściej starają się wzbudzać zainteresowanie nie tylko swoimi produktami, ale również budowanym wizerunkiem. Zobacz więcej na temat: reklama