To już koniec nachalnego marketingu? - Każdy kto nie chce być aktywnym obiektem działań marketingowych ze strony firm i podmiotów biznesowych, może powiedzieć: nie, nie chcę i zapisać się na Listę Robinsonów - opowiada o liście Robinsonów Jacek Barankiewicz z SMB. Zobacz więcej na temat: Czwórka reklama telekomunikacja
SMS od dentysty? Czemu nie! Co miesiąc polscy konsumenci otrzymują blisko 65 mln wiadomości SMS wysyłanych przez firmy. Informacje o ofercie i promocjach, konkursy czy loterie to jednak nie jedyne typy wiadomości. SMS-y to także bardzo popularna forma wykorzystywana w obsłudze klienta. Zobacz więcej na temat: infobip sms stomatolog
Agresywny marketing wykorzystuje morderców i gwałcicieli. Czy to moralne? Wzrost popytu i powstawanie nowych przedsiębiorstw przyczyniają się do coraz ostrzejszej rywalizacji na polskim rynku. Firmy częściej starają się wzbudzać zainteresowanie nie tylko swoimi produktami, ale również budowanym wizerunkiem. Zobacz więcej na temat: reklama
SMS - skuteczna metoda na klienta Wiadomości SMS są aktywnie wykorzystywane przez niemal 80% użytkowników telefonów komórkowych, a niemal 98% wiadomości przychodzących jest odczytywana. Duża skuteczność doręczeń oraz pozytywny odbiór przez konsumentów sprawia, że krótkie wiadomości tekstowe to również popularna metoda komunikacji marek z klientami. Zobacz więcej na temat: infobip sms
Trendy technologiczne w 2014 Czym w przyszłym roku zaskoczy nas świat technologii? Jeszcze bardziej inteligentne urządzenia mobilne, domowe wydruki 3D i wykorzystanie najnowocześniejszych technologii w marketingu – przedstawiamy 5 trendów technologicznych na nadchodzący rok. Zobacz więcej na temat: drukarki trendy unizeto urządzenia mobilne
Tonsil zostanie odbudowany Zadania podjęła się firma White Magick, która będzie świadczyć usługi z zakresu PR oraz marketingu dla odbudowywanej firmy Tonsil. Zobacz więcej na temat: promocja tonsil white magick
Zobacz czym handlowe sieci wabią świątecznych klientów Handlowcy prześcigają w pomysłach przyciągających świątecznych klientów. Lidl wydał książkę kucharską w rekordowym nakładzie miliona egzemplarzy, Empik, żeby obsłużyć więcej osób, wprowadza do swoich salonów mobilnych kasjerów, a internetowy market Frisco otworzył stacjonarny sklep w Warszawie. Zobacz więcej na temat: handel internet reklama święta
eMarketing niepopularny w MŚP Własna strona www i jej pozycjonowanie w Google to najbardziej popularne metody promocji małych firm w internecie. Jednak przedsiębiorcy są wciąż mało świadomi innych, nowoczesnych narzędzi, które mogłyby im ułatwić prowadzenie i reklamę swojego biznesu - wynika z badania serwisu Firmy.net. Zobacz więcej na temat: emarketing firma internet promocja raport
Transpromo i personalizacja - nowa jakość w marketingu? Transpromo to określenie rozwiązania, które powstało z połączenia dwóch słów: „transakcja” i „promocja”. Jest to nowa forma marketingu bezpośredniego. Zobacz więcej na temat: promocja transakcja transpromo unizeto
Raport: stan email marketingu w Polsce 2013 Najwyższy poziom email marketingu w Polsce prezentują duże przedsiębiorstwa oraz firmy z branży nieruchomości i turystycznej. Największą uwagę firmy przywiązują do budowania baz subskrybentów i dostarczalności wysyłanych wiadomości - wynika z raportu "Stan email marketingu 2013" przygotowanego przez ekspertów z GetResponse. Zobacz więcej na temat: badanie e-marketing raport
Targi Pracy dla Osób Niepełnosprawnych w Katowicach Ponad 400 ofert zatrudnienia dla osób z różnymi kwalifikacjami zostanie zaprezentowanych podczas Targów Pracy dla Osób Niepełnosprawnych. Odbędą się one w czwartek na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Zobacz więcej na temat: Katowice komputery praca
Remarketing w nowym wydaniu Wyobraźmy sobie, że klient długo szukał konkretnego modelu smartfona. Odwiedzając sklep internetowy w sekcji rekomendacje nagle widzi informację "70% zniżki na smartfon HD" - natychmiast kupuje, bo właśnie takiego modelu szukał. Następnie odwiedzając dowolną stronę www dostaje powiadomienie – „stylowe etui za pół ceny tylko dzisiaj!” – tak działa jedyny w Polsce zintegrowany system rekomendacji i remarketingu Quartic. Zobacz więcej na temat: firma remarketing
Opakowanie to klucz do sukcesu Trwałość, poręczność, wytrzymałość i forma opakowania to kluczowe czynniki wpływające na decyzję o zakupie produktu danej marki – wynika z raportu pt. „Opakuj to. Rola designu w projektowaniu opakowań”. Zobacz więcej na temat: badanie opakowanie raport sprzedaż
Raport o prawie w email marketingu Wg badania przeprowadzonego przez GetResponse, marketerzy posiadają wiedzę o prawach i obowiązkach wynikających z prowadzenia tej formy akwizycji. Zobacz więcej na temat: emarketing prawo raport telemarketing
Dane rządzą marketingiem Wnioski płynące z ogólnoeuropejskiego sondażu “The Data-Driven Marketing Survey 2013, Europe” pokazują, że przejście do cyfrowych kanałów marketingowych oraz rosnąca rola informacji w procesach marketingowych prowadzą do powstawania istotnych podziałów pod względem skali inwestycji w nowe technologie wśród przedsiębiorstw wykorzystujących potencjał takich rozwiązań. Zobacz więcej na temat: dane firma
"Idą w miasto" by walczyć z reklamą Miejscy partyzanci w Poznaniu podjęli nierówną walkę z reklamą. "Antyreklamowa partyzantka" liczy tam kilkadziesiąt osób. Chodzą po mieście z nożyczkami i sekatorami w dłoniach, by z reklamowych płacht oczyszczać ściany oraz płoty. Zobacz więcej na temat: Czwórka kampania społeczna KULTURA Poznań reklama
Dlaczego nie ma już zwykłych jeansów? Przez marketing Eksperci od marketingu, w pogodni za możliwie najlepszym obrazem marki, wymyślają niezliczone warianty produktów do wyboru. I tak, zamiast zwykłych jeansów mamy wersje slim fit, easy fit, relaxed fit, baggy, extra baggy, boot cut… - Problem w tym, że od takiego nadmiaru człowiek głupieje – mówiła w "Klubie Trójki” psycholog, prof. Dominika Maison. Zobacz więcej na temat: psychologia zakupy
Czy wolność wyboru stoi na drodze do naszego szczęścia? Żyjemy w cywilizacji nadmiaru wyboru. – To może być przerażające, jednak okazuje się, że główną umiejętnością, którą powinniśmy w życiu nabyć, jest selekcja – mówi dr Paweł Fortuna, psycholog biznesu. Zobacz więcej na temat: Czwórka psychologia zakupy