SMS - skuteczna metoda na klienta Wiadomości SMS są aktywnie wykorzystywane przez niemal 80% użytkowników telefonów komórkowych, a niemal 98% wiadomości przychodzących jest odczytywana. Duża skuteczność doręczeń oraz pozytywny odbiór przez konsumentów sprawia, że krótkie wiadomości tekstowe to również popularna metoda komunikacji marek z klientami. Zobacz więcej na temat: infobip sms
Trendy technologiczne w 2014 Czym w przyszłym roku zaskoczy nas świat technologii? Jeszcze bardziej inteligentne urządzenia mobilne, domowe wydruki 3D i wykorzystanie najnowocześniejszych technologii w marketingu – przedstawiamy 5 trendów technologicznych na nadchodzący rok. Zobacz więcej na temat: drukarki trendy unizeto urządzenia mobilne
Tonsil zostanie odbudowany Zadania podjęła się firma White Magick, która będzie świadczyć usługi z zakresu PR oraz marketingu dla odbudowywanej firmy Tonsil. Zobacz więcej na temat: promocja tonsil white magick
Zobacz czym handlowe sieci wabią świątecznych klientów Handlowcy prześcigają w pomysłach przyciągających świątecznych klientów. Lidl wydał książkę kucharską w rekordowym nakładzie miliona egzemplarzy, Empik, żeby obsłużyć więcej osób, wprowadza do swoich salonów mobilnych kasjerów, a internetowy market Frisco otworzył stacjonarny sklep w Warszawie. Zobacz więcej na temat: handel internet reklama święta
eMarketing niepopularny w MŚP Własna strona www i jej pozycjonowanie w Google to najbardziej popularne metody promocji małych firm w internecie. Jednak przedsiębiorcy są wciąż mało świadomi innych, nowoczesnych narzędzi, które mogłyby im ułatwić prowadzenie i reklamę swojego biznesu - wynika z badania serwisu Firmy.net. Zobacz więcej na temat: emarketing firma internet promocja raport
Transpromo i personalizacja - nowa jakość w marketingu? Transpromo to określenie rozwiązania, które powstało z połączenia dwóch słów: „transakcja” i „promocja”. Jest to nowa forma marketingu bezpośredniego. Zobacz więcej na temat: promocja transakcja transpromo unizeto
Raport: stan email marketingu w Polsce 2013 Najwyższy poziom email marketingu w Polsce prezentują duże przedsiębiorstwa oraz firmy z branży nieruchomości i turystycznej. Największą uwagę firmy przywiązują do budowania baz subskrybentów i dostarczalności wysyłanych wiadomości - wynika z raportu "Stan email marketingu 2013" przygotowanego przez ekspertów z GetResponse. Zobacz więcej na temat: badanie e-marketing raport
Targi Pracy dla Osób Niepełnosprawnych w Katowicach Ponad 400 ofert zatrudnienia dla osób z różnymi kwalifikacjami zostanie zaprezentowanych podczas Targów Pracy dla Osób Niepełnosprawnych. Odbędą się one w czwartek na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Zobacz więcej na temat: Katowice komputery praca
Remarketing w nowym wydaniu Wyobraźmy sobie, że klient długo szukał konkretnego modelu smartfona. Odwiedzając sklep internetowy w sekcji rekomendacje nagle widzi informację "70% zniżki na smartfon HD" - natychmiast kupuje, bo właśnie takiego modelu szukał. Następnie odwiedzając dowolną stronę www dostaje powiadomienie – „stylowe etui za pół ceny tylko dzisiaj!” – tak działa jedyny w Polsce zintegrowany system rekomendacji i remarketingu Quartic. Zobacz więcej na temat: firma remarketing
Opakowanie to klucz do sukcesu Trwałość, poręczność, wytrzymałość i forma opakowania to kluczowe czynniki wpływające na decyzję o zakupie produktu danej marki – wynika z raportu pt. „Opakuj to. Rola designu w projektowaniu opakowań”. Zobacz więcej na temat: badanie opakowanie raport sprzedaż
Raport o prawie w email marketingu Wg badania przeprowadzonego przez GetResponse, marketerzy posiadają wiedzę o prawach i obowiązkach wynikających z prowadzenia tej formy akwizycji. Zobacz więcej na temat: emarketing prawo raport telemarketing
Dane rządzą marketingiem Wnioski płynące z ogólnoeuropejskiego sondażu “The Data-Driven Marketing Survey 2013, Europe” pokazują, że przejście do cyfrowych kanałów marketingowych oraz rosnąca rola informacji w procesach marketingowych prowadzą do powstawania istotnych podziałów pod względem skali inwestycji w nowe technologie wśród przedsiębiorstw wykorzystujących potencjał takich rozwiązań. Zobacz więcej na temat: dane firma
"Idą w miasto" by walczyć z reklamą Miejscy partyzanci w Poznaniu podjęli nierówną walkę z reklamą. "Antyreklamowa partyzantka" liczy tam kilkadziesiąt osób. Chodzą po mieście z nożyczkami i sekatorami w dłoniach, by z reklamowych płacht oczyszczać ściany oraz płoty. Zobacz więcej na temat: Czwórka kampania społeczna KULTURA Poznań reklama
Dlaczego nie ma już zwykłych jeansów? Przez marketing Eksperci od marketingu, w pogodni za możliwie najlepszym obrazem marki, wymyślają niezliczone warianty produktów do wyboru. I tak, zamiast zwykłych jeansów mamy wersje slim fit, easy fit, relaxed fit, baggy, extra baggy, boot cut… - Problem w tym, że od takiego nadmiaru człowiek głupieje – mówiła w "Klubie Trójki” psycholog, prof. Dominika Maison. Zobacz więcej na temat: psychologia zakupy
Czy wolność wyboru stoi na drodze do naszego szczęścia? Żyjemy w cywilizacji nadmiaru wyboru. – To może być przerażające, jednak okazuje się, że główną umiejętnością, którą powinniśmy w życiu nabyć, jest selekcja – mówi dr Paweł Fortuna, psycholog biznesu. Zobacz więcej na temat: Czwórka psychologia zakupy
Czym pachnie Kraków? Royal Cracow Fragrance - to nazwa perfum wyprodukowanych przez miasto. To nowy pomysł na pamiątkę z Krakowa. Mieszkańcy nie są przekonani, czy to prawdziwy zapach grodu Kraka. Zobacz więcej na temat: Kraków małopolskie promocja reklama
Politycy promują się poprzez konkursy Polscy posłowie znaleźli nowy sposób ocieplania wizerunku. Fundują własne nagrody - informuje "Rzeczpospolita". Zobacz więcej na temat: john godson polityka Rzeczpospolita
E-mail marketing, czyli jak nie zostać spamerem Newslettery i oferty handlowe to podstawowe narzędzia promocji wykorzystywane przez e-sklepy oraz serwisy internetowe. Niestety, często zdarza się, że w pogoni za dobrymi wynikami, popełniany jest szereg błędów. Zobacz więcej na temat: e-sklep promocja spam