Pokolenie Y jest odporne na reklamę? Nie każdą Członkowie pokolenia y od dziecka byli bombardowani reklamami. Jednak, a może właśnie dlatego, nie są łatwym celem dla reklamodawców. Jak walczyć o ich uwagę? Zobacz więcej na temat: młodzież Pokolenie Y
Dwa Srebra i Brąz za akcję Dotknij Dźwięku To już kolejna nagroda dla naszej inicjatywy Dotknij Dźwięku, która powstała w wyniku współpracy agencji interaktywnej Hypermedia Isobar z portalem PolskieRadio.pl. Projekt zestawia unikatowe, archiwalne zasoby Polskiego Radia z najnowocześniejszą technologią druku trójwymiarowego. Zobacz więcej na temat: Polskie Radio radio
Wszystko, co robisz w sieci, może być użyte przeciwko tobie! - Najbezpieczniej jest kierować się regułą, że wszystko co robimy w sieci, może być zapisane i później wykorzystane przeciwko nam - uważa Paweł Jurek z firmy Dagma, zajmującej się bezpieczeństwem internetowym. Zobacz więcej na temat: Damian Kwiek internet komputery
Cookie przestaje rządzić Zmiana przepisów uderzy w wydawców i reklamodawców. Zobacz więcej na temat: ciasteczko cookie internet konwersja reklamy