Coolhunter - poszukiwacz inspiracji, znawca stylu

Ostatnia aktualizacja: 19.11.2014 06:00
- Coolhunting nie polega tylko na chodzeniu do klubów - wyjaśnia cool hunterka Agnieszka Świst-Kamińska. - To za mało, jeśli chce się skutecznie prognozować przyszłe trendy.
Audio
  • Komu potrzebny jest coolhunter? (Czwórka/Na bogato)
Coolhunter - marketingowy jasnowidz, musi mieć intuicję i otwartą głowę
Coolhunter - marketingowy jasnowidz, musi mieć intuicję i otwartą głowęFoto: Glow Images/East News

Coolhunting  narodził się w Stanach Zjednoczonych w latach 90. Dziś ten termin jest synonimem szukania inspiracji - rzeczy ciekawych, kreatywnych i innowacyjnych w zakresie projektowania, technologii, stylu, kultury, jedzenia i podróży.

Coolhunterzy muszą być wnikliwymi obserwatorami, którzy potrafią wykorzystać kulturowe trendy do projektowania przyszłości. Muszą mieć także intuicję i być otwarci na nowe doświadczenia. - Nasz tryb pracy jest nienormowany, więc wymagana jest od nas elastyczność - mówi Świst-Kamińska. - Świetnie w branży radzą sobie freelancerzy. Na Zachodzie natomiast można już być etatowym łowcą trendów.

W którą stronę ewoluuje trend eko, ile zarabia coolhunter oraz czy człowiek może żyć bez mody - o tym m. in. rozmawialiśmy w audycji.

***

Tytuł audycji: Na bogato

Prowadzi: Aleksandra Jasińska

Gość: Agnieszka Świst-Kamińska, coolhunterka; Zuzanna Anna Kamińska, ZOZO Design

Data emisji: 10.11.2014
Godzina emisji: 19.00

(kul/bch)

Czytaj także

Fashion truck, czyli butik mobilny

Ostatnia aktualizacja: 11.10.2014 10:00
Po food truckach przyszła moda na fashion trucki. Teraz oprócz hamburgerów i frytek możemy delektować się modą na kółkach. - Modowe ciężarówki pełnią nie tylko funkcję butików, ale są także miejscem, gdzie można przyjść i pogadać - opowiada blogerka Harel. - W gigantycznej galerii handlowej nie ma mowy o takiej atmosferze. Ani o takim asortymencie.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Monika Pietrasińska - kolejna Natalia Siwiec polskiego showbiznesu?

Ostatnia aktualizacja: 03.11.2014 12:00
Monika Pietrasieńska, aktorka i modelka, która zyskała popularność grając w jednym z telewizyjnych seriali, opowiadała w Czwórce o operacjach plastycznych i porównywaniu jej do Natalii Siwiec.
rozwiń zwiń