Content marketing - walka na treści

Ostatnia aktualizacja: 15.02.2015 10:00
Bill Gates powiedział, że content jest królem. Nic więc dziwnego, że content marketing staje najważniejszym narzędziem w walce o klienta.
Audio
  • Jak budować treści, żeby content marketing był skuteczny? Mamy dla was rady specjalistów! (Czwórka/Tędy po trendy)
Budowanie wizerunku firmy w oparciu o content marketing wymaga ustalenia pewnych faktów. Najważniejsze zadanie to określenie grupy docelowej
Budowanie wizerunku firmy w oparciu o content marketing wymaga ustalenia pewnych faktów. Najważniejsze zadanie to określenie grupy docelowejFoto: Glow Images/East News

Marketing treści to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. - Contentem kupuje się przychylność klientów - wyjaśnia Ewa Szul-Skjoeldkrona.

Żeby marketing był skuteczny należy określić grupę docelową. - Zanim zaczniemy w ogóle tworzyć jakieś treści, musimy zadać sobie pytanie o to, do kogo komunikujemy i co chcemy przekazać - mówi gość Czwórki. - Do ludzi młodych kierujemy dynamiczny content, w którym musi się coś dziać. Oni nie chcą czytać wiadomości, wolą je skanować.

Taki marketing, w odróżnieniu od tradycyjnych jego form, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron.

***

Tytuł audycji: Tędy po trendy

Prowadzą: Aleksandra Jasińska i Kamil Jasieński

Gość: Ewa Szul-Skjoeldkrona (specjalista ds. marketingu)

Data emisji: 15.02.2015

Godzina emisji: 11.00

(kul/asz)

Czytaj także

Czy istnieje sztuka "po internecie"?

Ostatnia aktualizacja: 11.01.2015 09:00
Nowe media zmieniły postrzeganie rzeczywistości, wpłynęły także na sztukę współczesną oraz na to, jak obcujemy z kulturą.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Łukasz Napora: coraz więcej żywych instrumentów w muzyce elektronicznej

Ostatnia aktualizacja: 07.02.2015 12:00
Zmieniają się trendy w muzyce elektronicznej i klubowej. Nastąpił powrót do żywych instrumentów. Ale nie tylko.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Sokołowska-Pronobis: dziś w modzie liczy się dobry pomysł

Ostatnia aktualizacja: 08.02.2015 16:20
- Młodzi projektanci w Polsce to ludzie świadomi, zdeterminowani. Wiedzą, co chcą w życiu robić i co jest ich siłą - mówi Joanna Sokołowska-Pronobis, łowca modowych talentów.
rozwiń zwiń