Majsterki - wiercą, kleją i wbijają gwoździe

Ostatnia aktualizacja: 19.09.2015 16:00
Barbara i Alicja - wraz z jeszcze jedną koleżanką, Sylwią - prowadzą blog, na którym pokazują, że majsterkować może każdy, bez względu na wiek, płeć czy zasobność portfela.
Audio
  • Barbara Sowa i Alicja Rzeczkowska o swoim blogu "Majsterki" (Tędy po trendy/Czwórka)
Kobiety potrafią majsterkować z podobnym sukcesem, jak mężczyźni. I tak samo sprawia im to frajdę
Kobiety potrafią majsterkować z podobnym sukcesem, jak mężczyźni. I tak samo sprawia im to frajdęFoto: Glow Images/East News

Blogerki pokazują, jak zrobić kwietnik z drabiny czy dyskotekową kulę z płyt CD, a także radzą, jak przeprowadzić renowację foteli znalezionych na śmietniku.

Na ich blogu można znaleźć też mnóstwo pomysłów na meble z palet czy skrzynek na owoce. - Jest to bardzo wdzięczny materiał, można z niego zrobić mnóstwo fantastycznych rzeczy, a ogranicza nas tylko wyobraźnia - mówią blogerki.

W audycji Basia i Alicja wyjaśniają, w jaki sposób zdobyć skrzynki czy palety i podpowiadają, gdzie szukać tanich produktów do wykończania mieszkania.

***

Tytuł audycji: Tędy po trendy

Prowadzi: Aleksandra Jasińska, Kamil Jasieński

Goście: Barbara Sowa i Alicja Rzeczkowska (autorki bloga "Majsterki")

Data emisji: 19.09.2015

Godzina emisji: 11.00

mg/asz

Czytaj także

Drugie życie słoików - nowy trend w designie

Ostatnia aktualizacja: 31.01.2015 10:00
Słoik jest trendy, jest w modzie. Naczynie, które w ostatnim czasie zrobiło zawrotną karierę w świecie designu. O tym opowiadaliśmy w "Tędy po trendy".
rozwiń zwiń
Czytaj także

Wielkanocne ozdoby - zrób je samodzielnie!

Ostatnia aktualizacja: 03.04.2015 12:30
W sklepach można kupić najróżniejsze świąteczne i wiosenne ozdoby, ale samodzielne wykonanie dekoracji sprawi wam dużo radości.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Dizajnerski znaczy przereklamowany?

Ostatnia aktualizacja: 12.04.2015 14:50
- Dobry dizajn to taki, który nam się podoba, a nie taki, który jest modny – mówi Paweł Rosner z Łowców Dizajnu. - Niestety w tej branży za dużo jest nachalnego marketingu.
rozwiń zwiń