Tumblr i Flickr rosną w siłę

Ostatnia aktualizacja: 27.05.2013 15:35
Internet nie śpi, rozwija się non-stop. Nie śpią też firmy, które inwestują i zarabiają na jego rozwoju, tym razem mówimy o ogromnych pieniądzach.
Audio
  • Kuba Śwircz opowiada o najnowszych zmianach w platformach internetowych (Stacja Kultura/Czwórka)
Tumblr
TumblrFoto: tumblr.com

- Tumbrl to platforma, na której od kilku lat powstają nowe blogi - mówi Kuba Śwircz. - Tumblr pozwala na niesamowitą swobodę w kreowaniu tych blogów: możemy tam budować pachworkowe sekwencje fotografii, filmików. Funkcjonuje już 105 milionów takich blogów - dodaje. 

W ostatnim czasie Yahoo, ogromna firma internetowa, wykupił tę platformę za niebagatelną sumę 1,1 miliarda dolarów. Nowi właściciele Tumbrla nie zapowiadają zmian dla użytkowników, dostrzegli natomiast wiele możliwości dla reklamodawców.

Z tyłu nie pozostaje również Flickr, największy obok Facebooka portal galerii fotograficznych, który jest aktualizowany co sekundę.

- Każdy użytkownik Flickra dostał do swojej dyspozycji jeden terabajt pojemności - mówi Czwórkowy ekspert. - Oznacza to możliwość wrzucenia 200 000 zdjęć bardzo dobrej jakości, wspaniałą szansę na stworzenie swojego portfolio - dodaje.

Posłuchaj załączonej rozmowie ze "Stacji Kultura" i dowiedz się więcej o możliwościach tych platform internetowych, a także sprawdź na jaką wystawę warto się wybrać w najbliższym czasie.

(pj)

Zobacz więcej na temat: Czwórka internet
Czytaj także

Troll parenting – gdy rodzice ośmieszają swoje dzieci w sieci

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2013 13:00
Dogryzanie, obrażanie, negatywna motywacja – to metody coraz częściej stosowane przez rodziców wobec dzieci… w internecie. – Pamiętajmy, że to, co wrzucamy do sieci, zostaje tam już na zawsze, tego nie da się wymazać – przestrzega Miłosz Brzeziński, psycholog i trener osobisty.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Korzystaj legalnie z kultury, ona nie jest nielegalna

Ostatnia aktualizacja: 23.05.2013 13:44
Dyskusja o prawach autorskich i własności intelektualnej w internecie trwa. Kolejne głosy w tej debacie zabierają ludzie kultury w ramach akcji "Kultura ponad prawem".
rozwiń zwiń
Czytaj także

Lajkujesz w sieci sporty ekstremalne? Więcej zapłacisz za polisę na życie

Ostatnia aktualizacja: 23.05.2013 13:30
Nawet niewinne "lajkowanie" w sieci sprawia, że Mark Zuckerberg i jego firma wiedzą o nas wszystko. Do czego służy "profil zainteresowania użytkownika" - sprawdziliśmy to w "4 do 4"
rozwiń zwiń