W "Poranku":
Turystyczny hardcore
- Coraz częściej klienci biur podróży poszukują czegoś więcej niż tylko 2-tygodniowego urlopu nad morzem. Okazuje się, że na lot balonem, nurkowanie z rekinami czy rafting bez problemu znajdują się chętni. Idąc tym tropem biura podróży poszerzają swoją ofertę turystyczną o ciekawe atrakcje. O nowej modzie w turystyce rozmawialiśmy w "Poranku" z Moniką Matusik z warszawskiego biura podróży "Nowatur";
Nożownik-artysta
- Mało znana profesja art knife polega na wytwarzaniu noży artystycznych. W "Poranku" sprawdzaliśmy ile zajmuje stworzenie noża na zamówienie, skąd nożownik bierze inspiracje i czy hartowanie to trudne zadanie;
Ruszyła kampania "Nasze dzieci w sieci"
- 30 sierpnia ruszyła kampania "Nasze dzieci w sieci", która ma zwrócić uwagę na bezpieczeństwo najmłodszych w internecie. W akcji uczestniczą znani aktorzy i prezenterzy, m. in. Małgorzata Socha, Andrzej Grabowski, Paweł Małachowski, Zbigniew Zamachowski, Wojciech Malajkat. Opowiadają rodzicom o zagrożeniach (szkodliwych treściach, wymuszeniach, cyberprzemocy, cyberprzestępczości) i zachęcają do zadbania o bezpieczeństwo dzieci w wirtualnym świecie. Patronat honorowy nad kampanią objęli rzecznik praw dziecka Marek Michalak oraz pełnomocniczka rządu ds. równego traktowania Elżbieta Radziszewska. Gościem "Poranka" był Kuba Śpiewak - założyciel i prezes fundacji "Kidprotect.pl", która prowadzi kampanie.
Od 1 września Romek Wójcik zaprasza na "Poranek" wraz z Dominiką Sygiet.
ap