Interaktywne lustro. Pokaże to, co lubisz

Ostatnia aktualizacja: 21.04.2017 10:52
Interaktywne lustro wyświetla nie tylko godzinę czy inne podstawowe informacje, ale również pozwala przeglądać w sklepie produkty, zmieniać ich kolor czy wybierać spośród dostępnych rozmiarów. O tym całkiem nowym gadżecie w Czwórce opowiadał jego twórca Arkadiusz Adamek.
Audio
  • Jak działa interaktywne lustro? (TOP - Trochę Optymizmu Popołudniem/Czwórka)
Kuba Marcinowicz i Arkadiusz Adamek
Kuba Marcinowicz i Arkadiusz Adamek Foto: Czwórka

- Na interaktywnym lustrze możemy wyświetlać dowolne treści, także marketingowe. Lustro naturalnie przyciąga spojrzenie i dzięki temu skupia uwagę każdej osoby - tłumaczył Arkadiusz Adamek. - Chcemy walczyć ze zjawiskiem banner blindness, które polega na tym, że ignorujemy treści reklamowe, bo jest ich na przykład po prostu za dużo - przekonywał.

Posłuchaj też:
marcinowicz chip 1200.jpg
Chipowanie człowieka. Szansa czy zagrożenie?

Interaktywne lustro rozpozna naszą płeć, wiek i emocje, by wyświetlić pasującą do tych atrybutów reklamę. Zastosowań ma bardzo wiele. A w jakich branżach znajdzie zastosowanie, jaki był proces powstawania projektu oraz ile nieszczęśliwych lat przynosi zbicie interaktywnego lustra - tego dowiecie się, słuchając nagrania całej rozmowy z Czwórkowego studia.

***

Tytuł audycji:  TOP - Trochę Optymizmu Popołudniem

Prowadzi: Kuba Marcinowicz

Gość: Arkadiusz Adamek (twórca interaktywnego lustra)

Data emisji: 20.04.2017

Godzina emisji: 18.15

jsz/mg

Czytaj także

Hololensy. Czy zrewolucjonizują nasze życie?

Ostatnia aktualizacja: 16.03.2017 17:47
Tym razem w audycji "TOP - Trochę Optymizmu Popołudniem" testujemy gadżet, dzięki któremu możemy przebywać w dwóch światach jednocześnie - rzeczywistym i wirtualnym. A pomagają nam w tym eksperci: Łukasz Leśniak i Paweł Ruszlewski.    
rozwiń zwiń
Czytaj także

Moda i nowe technologie. Zaczynają być od siebie zależne?

Ostatnia aktualizacja: 23.03.2017 12:55
Moda i technologia, czyli #fashiontech - zagadnienia z pozoru bardzo odległe w połączeniu pozwalają kreować trendy,  które następnie wykorzystuje się w innych branżach.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Mediaworkerzy. Czy zastąpią ich automaty i boty?

Ostatnia aktualizacja: 06.04.2017 13:57
Szybko, bez literówek i lepiej niż człowiek? Tak, podobno, w niedalekiej przyszłości będzie pracowała sztuczna inteligencja, pisząca wiadomości na temat aktualnych światowych wydarzeń.  
rozwiń zwiń