Na dłuższą metę taka popularność jest męcząca. Często mam wizyty fanów, ludzie pojawiają się pod moim domem. Ale z drugiej strony bardzo lubię to, co robię Karol "Blowek" Gązwa
Gdy jego kanał przekroczył 4 mln subskrypcji Blowek akurat… trenował na siłowni. Przerwał, nagrał filmik, i wrócił do zajęć. - Gdy jem kolację, i gdy jestem w kinie, cały czas jestem "głową w internecie", wciąż myślę, co by tu nagrać. Żyję tym już od kilku lat - wspominał w Czwórce Karol "Blowek" Gązwa. Założył swój kanał w 2011 roku, i na początku był on poświęcony tematyce gamingowej. Z czasem postawił też jednak na materiały rozrywkowe i lifestyle'owe, a na jego kanale zaczęły pojawiać się zabawne wyzwania oraz vlogi. - Youtube mocno się sprofesjonalizował w ciągu ostatnich lat. Na początku wielu gamerów w ogóle nie pokazywało twarzy, bo nie było to potrzebne. Potem to się zmieniło. Przez większość czasu pracowałem sam, jako jednoosobowa armia. Dopiero od niedawna mam asystentów - mówił Blowek.
Youtuberzy z misją. Czego uczą młodych ludzi?
Jak życie Blowka zmieniało się z każdym kolejnym milionem subskrybentów? Jak długo trzeba czekać na to, by podbić polski internet i czy jest jakaś "działka", w której najłatwiej jest się wybić? Ile pieniędzy i czasu kosztowało najbardziej znanego polskiego youtubera osiągnięcie sukcesu i jak wysoką cenę dziś za niego płaci? O tym w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki.
ZOBACZ TAKŻE "Forbes" ogłosił listę najlepiej zarabiających youtuberów. Kto wygrał? >>>
Polska scena YouTube jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w Europie. Obecnie mamy już dziesiątki twórców, którzy przekroczyli magiczny milion subskrypcji, a ich liczba stale rośnie. Jak sukcesy polskich youtuberów tłumaczy ekspert rynku nowych technologii Tomasz Miecznikowski z LifeTube’a? O tym także rozmawialiśmy w Czwórce.
***
Tytuł audycji: TOP - Trochę Optymizmu Popołudniem
Prowadzi: Kuba Marcinowicz
Goście: Karol "Blowek" Gązwa
Data emisji: 7.02.2019
Godzina emisji: 17.07
kd/bch