Dzieci w sieci. Jak nakręcają marketing cyfrowy?

Ostatnia aktualizacja: 23.04.2018 15:50
Z badań wynika, że z jednego z najpopularnejszych serwisów na świecie korzysta aż 80 proc. dzieci w wieku poniżej 13 lat. Z założenia zaś portal jest przeznaczony dla tych, którzy 13 lat ukończyli. Według amerykańskich prawników, prowadzi to do kuriozalnych sytuacji. 
Audio
  • Co dzieci robią w sieci? (Pierwsze słyszę/Czwórka)
(zdj. ilustracyjne)
(zdj. ilustracyjne)Foto: Pixabay/StartupStockPhotos/dom. publiczna

23 organizacje zajmujące się ochroną praw obywatelskich złożyły skargę na portal YouTube. Zarzuca się mu, że wbrew amerykańskiemu prawu zbiera on dane na temat blisko 25 milionów nieletnich obywateli USA i wykorzystuje je w celach udoskonalenia technik marketingu cyfrowego. - Coraz więcej konsumowanych treści w internecie to kontent wideo, z którego chętnie korzystają dzieci. A z tego można czerpać duże korzyści - mówi specjalista od spraw marketingu Grzegorz Kania. Dlaczego? O tym m.in. w materiale Weroniki Puszkar.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Data emisji: 23.04.2018

Godzina emisji: 6.30

kul/ac

Czytaj także

Było zdjęcie w sieci? Zatem to prawda

Ostatnia aktualizacja: 05.01.2017 12:39
Według najnowszych badań przeprowadzonych przez specjalistów z Uniwersytetu Stanford młodzi ludzie niebezpiecznie i bezwarunkowo wierzą w to, co zobaczą lub przeczytają w sieci. Okazuje się, że 82 procent osób badanych do 23 roku życia ma z tym poważny problem.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Społecznościówki a psyche. Które dołują najbardziej?

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2017 12:30
Brytyjskie Królewskie Stowarzyszenie do spraw Zdrowia Publicznego zajęło się związkami zdrowia psychicznego i platform społecznościowych. Który, według badaczy, serwis społecznościowy najgorzej wpływa na naszą psychikę?
rozwiń zwiń