Redakcja Programów Katolickich

Niecodziennik – gazeta dla ducha

Ostatnia aktualizacja: 18.05.2012 17:22
Porusza tematy, które nie są dziś popularne - mówi o wierze i religii. Ma przy tym charakter niekomercyjny i w całości opiera się na zaangażowaniu wolontariuszy. O Niecodzienniku rozmawialiśmy W dobrych zawodach - Czwórka, sobota, godz. 7.00.
Audio
Niecodziennik  gazeta dla ducha
Foto: Glow Images/East News

W pierwszym numerze autorzy pisali: "Chcemy zaprosić Cię do chwili refleksji nad własnym życiem i poszukania odpowiedzi na ważne pytania: kim jest dla mnie Bóg? Jaki jest sens mojego życia? Dlaczego zdarza mi się cierpieć i jak mam się zachować wobec cierpienia?" Publikacja, rozdawana w Środę popielcową w Warszawie przy stacjach metra, rozeszła się w prawie pełnym 100 tys. nakładzie. Kolejny numer przygotowano w połowie kwietnia - jego tematem była Ewangelizacja Warszawy i rocznica beatyfikacji Jana Pawła II.

Czy jest miejsce dla gazet takich jak Niecodziennik? Z jakim odbiorem się spotykają? Czy bezpłatne gazety - przez wielu wyrzucane do kosza - to dobre miejsce do mówienia o Jezusie?

Gościem audycji był Zbigniew Kaliszuk, redaktor naczelny portalu Duchowy.pl i pomysłodawca "Niecodziennika".

Prowadzący: Mikołaj Foks

Wydawca: Przemysław Goławski

Czytaj także

Relikwie Chrystusa - dziennikarskie śledztwo

Ostatnia aktualizacja: 29.04.2012 15:34
Jak wyglądały poszukiwania przedmiotów, które pozostały po Jezusie? W audycji "W dobrych zawodach" rozmawialiśmy o wyjątkowej książce "Świadkowie Tajemnicy".
rozwiń zwiń
Czytaj także

I Komunia - Spotkanie z prezentami czy wiarą?

Ostatnia aktualizacja: 15.05.2012 12:36
Jaki prezent otrzyma dziecko z okazji Pierwszej Komunii? Kupić tablet czy Biblię? Z roku na rok prezenty są coraz bardziej wyszukane i drogie.
rozwiń zwiń
Czytaj także

"Wspieram dobro w sieci” - korzystaj mądrze z internetu

Ostatnia aktualizacja: 20.05.2012 10:20
W "Nocnych Czatach" rozmawialiśmy o akcji, która ma zachęcać młodych ludzi do mądrego, świadomego i odpowiedzialnego korzystania z internetu - medium dla nich ważniejszego niż prasa, radio i telewizja.
rozwiń zwiń