Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Czwórka
Ula Kaczyńska 23.04.2018

Dzieci w sieci. Jak nakręcają marketing cyfrowy?

Z badań wynika, że z jednego z najpopularnejszych serwisów na świecie korzysta aż 80 proc. dzieci w wieku poniżej 13 lat. Z założenia zaś portal jest przeznaczony dla tych, którzy 13 lat ukończyli. Według amerykańskich prawników, prowadzi to do kuriozalnych sytuacji. 
Posłuchaj
  • Co dzieci robią w sieci? (Pierwsze słyszę/Czwórka)
Czytaj także

23 organizacje zajmujące się ochroną praw obywatelskich złożyły skargę na portal YouTube. Zarzuca się mu, że wbrew amerykańskiemu prawu zbiera on dane na temat blisko 25 milionów nieletnich obywateli USA i wykorzystuje je w celach udoskonalenia technik marketingu cyfrowego. - Coraz więcej konsumowanych treści w internecie to kontent wideo, z którego chętnie korzystają dzieci. A z tego można czerpać duże korzyści - mówi specjalista od spraw marketingu Grzegorz Kania. Dlaczego? O tym m.in. w materiale Weroniki Puszkar.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Data emisji: 23.04.2018

Godzina emisji: 6.30

kul/ac