Koniunktura spada: sprzedaż nowych samochodów leży Niezależnie prywatnie czy na firmę: polscy konsumenci kupują coraz mniej samochodów. Wg Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar spadek średnioroczny wyniósł 13,91 proc. Zobacz więcej na temat: firma podatki rynek samochody vat zwolnienia podatkowe
Koniec pewnej ery? Pecety odchodzą do lamusa! Tradycyjne komputery typu PC sprzedają się coraz słabiej. W pierwszych trzech miesiącach tego roku analitycy odnotowali kilkunastoprocentowy spadek. Zobacz więcej na temat: komputery
Zakupy internetowe czy gotówka w sklepie Zakupy internetowe oraz te w tradycyjnym wydaniu porównuje PayU – dostawca płatności online. Zobacz więcej na temat: badanie e-commerce handel internet płatności
Huawei: doskonałe wyniki finansowe 2012 Huawei osiągnął stałe tempo wzrostu, notując przychody ze sprzedaży na poziomie 220,19 mld yuanów (35,35 mld USD) oraz zysk netto na poziomie 15,38 mld yuanów (2,47 mld USD). Oczekiwanie w stosunku do najbliższych pięciu lat to stopa wzrostu na poziomie 10 procent. Zobacz więcej na temat: finanse huawei
Komunikacja jest najważniejsza Jakość przekazu rządzi komunikacją do kluczowych osób w nowych technologiach. Specjaliści IT oczekują głównie konkretu, danych oraz jakościowej informacji, która pomoże podjąć racjonalna decyzję. Zobacz więcej na temat: badanie it itc komunikacja raport
Marża rządzi firmą Marża zwana też rentownością nie jest najbardziej lubianą informacją w raportach rynkowych. Dane takie są bardzo łatwo czytelne więc firmy preferują zakumulowane wartości sprzedaży czy dane liczbowe sprzedanych produktów. Jak pokazują ostatnie informacje o sprzedaży smartfonów, czasami takie podejście powoduje zaciemnienie obrazu faktycznej sytuacji. Zobacz więcej na temat: Apple ekonomia firma nokia rynek samsung smartfony
PR przejmuje zadania sprzedaży Piony PR w firmach powoli połykają sprzedaż. Rola PR-owców staje się coraz ważniejsza, tym bardziej w trudnych kryzysowych czasach, kiedy firmy tną budżety na działania marketingowe. Klientem takich działań są m.in. dziennikarze. Zobacz więcej na temat: agencja PR dziennikarstwo firma kryzys pr sprzedaż treści