Tymczasem, jak tłumaczyły projektantka mody Anna Migacz-Lesińska i blogerka modowa Harel - marże sklepowe w "sieciówkach" są dużo wyższe niż u projektantów, którzy z kolei wyższe mają koszty produkcji. - W dużych sklepach ceny są mocno zawyżone w stosunku do jakości - mówiły ekspertki i tłumaczyły niektóre "tajemnice wyprzedaży". - Ceny ubrań początkowo są zawyżane, by potem klientki miały wrażenie większych obniżek - tłumaczyły w rozmowie z Kasią Dydo i Kariną Terzoni.
Ekspertki i prowadzące zastanawiały się też, dlaczego te same rzeczy we Włoszech kosztują mniej niż w Polsce i z jakiego powodu ceny na stronach internetowych są inne od tych na sklepowych metkach. Opowiadały także o eksperymencie pewnej amerykańskiej firmy, dzieki któremu udowodniono, że dla wielu klientów cena wcale nie jet najważniejszym czynnikiem podczas dokonywania zakupu.
***
Tytuł audycji: Dzień Kobiet
Prowadzą: Katarzyna Dydo, Karina Terzoni
Goście: Anna Migacz-Lesińska (projektantka mody, twórczyni marki Mniskha), Harel (blogerka modowa)
Data emisji: 8.01.2016
Godzina emisji: 13.00
kd/mg