Reklama w internecie istnieje już od 20 lat. - Pierwsza reklama to był standardowy plik graficzny, czyli tak zwany "gif" - wspomina Łukasz Kapuśniak, analityk marketingu. - W tamtych czasach strony w sieci nie były przeładowane obrazami, więc jakiekolwiek elementy graficzne cieszyły się dużym zainteresowaniem.
Po czarnym banerze przyszła era... technikoloru. - Pod koniec lat 90. furorę robił znacznik "blink" - mówi Piotr Prajsnar z Cloud Technology. - Zastosowanie go powodowało, że tekst na ekranie mrugał. I był taki moment, że większość stron działała na tej zasadzie.
Jak reklama internetowa wygląda dziś i na czym polega podejście behawioralne do klienta dowiesz się słuchając nagrania audycji.
***
Przygotował: Mateusz Kulik
Gość: Łukasz Kapuśniak, analityk marketingu, Piotr Prajsnar, Cloud Technology;
Data emisji: 12.11.2014
Godzina emisji: 17.00
Materiał został wyemitowany w audycji "Efekt: WOW".
(kul)