Planujesz biznes? - jedź na Erasmusa

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2016 13:57
Własny biznes to niełatwa sprawa, ale można ją uprościć korzystając z rozwiązań już zastosowanych w zagranicznych firmach. "Podglądanie" ich zapewnia program Erasmus dla Młodych Przedsiębiorców.
Audio
  • Goście audycji "Na bogato" opowiadają o programie Erasmus dla młodych przedsiębiorców (Na bogato/Czwórka)
Młodzi przedsiębiorcy często szukają nowych inspiracji - takich może im dostarczyć program Erasmus
Młodzi przedsiębiorcy często szukają nowych inspiracji - takich może im dostarczyć program ErasmusFoto: Glow Images/East News

Program daje możliwość uczenia się od doświadczonych ludzi biznesu na terenie całej Europy i nie tylko. - Hasło Erasmus kojarzy się przede wszystkim z zagranicznymi wymianami studenckimi, ale jest też program dla młodych przedsiębiorców - mówi Wojciech Stelmaszak, dyrektor Działu Relacji z Klientami w Progress Consulting, a także doradca do spraw projektów unijnych. - Dzięki niemu możemy skorzystać z ogromnej szansy, jaką dla początkującego biznesmena bądź osoby planującej założenie działalności gospodarczej jest skorzystanie z wymiany międzynarodowej.

Kto może skorzystać z tego Erasmusa, dokąd można pojechać, jak to wszystko załatwić i na ile można wyjechać Czwórkowy ekspert zdradzał w audycji "Na bogato". Marta Pokojowczyk, która udział w programie ma już za sobą podzieliła się swoimi doświadczeniami i wspomnieniami z półrocznego pobytu w tkackim atelier w Portugalii. 

***

Tytuł audycji: Na bogato

Prowadzenie: Aleksandra Jasińska

Goście: Marta Pokojowczyk (młoda przedsiębiorczyni korzystająca z programu Erasmus dla Młodych Przedsiębiorców), Wojciech Stelmaszak (dyrektor Działu Relacji z Klientami w Progress Consulting, doradca do spraw projektów unijnych)

Data emisji: 21.03.2016

Godzina emisji: 19.00

pj/kd

Czytaj także

Nazwa własnej firmy zostaje z nami na lata

Ostatnia aktualizacja: 10.11.2015 09:00
Założenie firmy z roku na rok staje się coraz prostsze i szybsze. Warto jednak poświęcić trochę czasu, by obmyślić kluczowe sprawy, np. nazwę.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Dom mody - belgijski sposób na biznes

Ostatnia aktualizacja: 09.02.2016 11:15
Nasza reporterka Justyna Tylczyńska wybrała się do Belgii i przyjrzała jednemu z tamtejszych modowych start-upów. To marka ubraniowa założona przez 22-latka, Emanuela Ricciego.
rozwiń zwiń