Marcin Łukasik dziś sales manager w firmie UniCall Communication Group Poland, swoja ścieżkę kariery zaczynał od pracy "na słuchawce", po trzech miesiącach awansował na team leadera, następnie wspinał się wyżej. Podkreśla, że już pierwsze stanowisko, które objął w firmie dawało mu duże możliwości - szkolenia, rozwój, szanse na awans zarówno poziomy, jak i pionowy. - Miałem to szczęście, że trafiłem do firmy, która inwestowała w pracowników - mówi w Czwórce.
Wiktor Doktór, prezes Fundacji Pro Progressio zwraca uwagę, że mówiąc o złej sławie call center mówimy o 20 latach tej branży w Polsce, a przez ten czas wiele się zmieniło. - Dziś znajdziemy i czarnego konia, i wybitnych leaderów branży.
Czwórkowi goście podkreślają ewolucję branży call center, w tym także poprawę komfortu pracy, osób zatrudnionych "na słuchawce". Pokazują, jak zmieniły się te firmy i że można w nich zostać na dłużej.
***
Tytuł audycji: Się mówi
Prowadzi: Piotr Firan
Goście: Wiktor Doktór (prezes Fundacji Pro Progressio), Marcin Łukasik (sales manager w firmie UniCall Communication Group Poland)
Data emisji: 31.03.2016
Godzina emisji: 14.00
pj/gs