- W tworzeniu osobistej marki, czyli tak zwanym "personal brandingu", najważniejsze jest zadanie sobie pytania: po co to robię - dodaje. To właśnie postawienie sobie odpowiedniego celu, może zadecydować o naszym sukcesie w sieci.
Aleksandra Dejnarowicz Najważniejsze abyśmy skupiali się na jakości, a nie ilości. Nie warto być we wszystkich mediach.
Jakie są dzisiaj cele w kreowaniu własnej marki? Jak przekonuje Czwórkowa ekspertka - nie są to jedynie "lajki". Może na przykład chodzić o sprzedaż własnych usług lub dzielenie się wiedzą, doświadczeniem i informacjami na dany temat. - Najważniejsze abyśmy skupiali się na jakości, a nie ilości. Nie warto być we wszystkich mediach - tłumaczy Aleksandra Dejnarowicz.
A kto według niej jest dziś najlepiej wykreowaną postacią w polskim internecie? Oraz jakie błędy najczęściej popełniamy umieszczając treści i materiały w internecie? A także, na czym polega "cross promocja"? Tego dowiecie się z nagrania audycji.
Branża IT. "Bez kobiet wszystko runie"
***
Tytuł audycji: "Pierwsze Słyszę"
Prowadzi: Kamil Jasieński
Goście: Aleksandra Dejnarowicz (specjalistka do spraw wizerunku w mediach społecznościowych), Maciej Szurek (twórca platformy Openversity.pl)
Data emisji: 18.10.2016
Godzina emisji: 8.15
jsz/pj