Jak stworzyć 29 gier wideo w zaledwie 36 godzin?

Ostatnia aktualizacja: 21.02.2017 11:13
Takiemu wyzwaniu można było stawić czoła podczas zakończonego właśnie i organizowanego przez Warszawską Szkołę Filmową Warsaw Film School Game Jam 2. Kto został zwycięzcą wydarzenia i jaki był jego przewodni temat?
Audio
  • Warsaw Film School Game Jam 2. Kto zwyciężył igrzyska gier komputerowych? (Pierwsze słyszę/Czwórka)
Obrazek z gry Most insane śpoons, która zwyciężyła na Warsaw Film School Game Jam 2
Obrazek z gry "Most insane śpoons", która zwyciężyła na Warsaw Film School Game Jam 2Foto: materiały promocyjne

- Temat, "Miś" Stanisława Barei, wybrany został całkiem spontanicznie. Chcieliśmy, aby pojawił się podczas Jamu filmowy wątek - mówił Bartosz Walat, organizator Warsaw Film School Game Jam 2. Jak uczestnicy maratonu tworzenia gier wideo do niego podeszli? - Przypomnieliśmy sobie kluczowe sceny z "Misia" i wybraliśmy według nas najbardziej charakterystyczną, czyli spożywanie zupy w barze mlecznym łyżkami na łańcuchu - opowiadał Krzysztof Siewiorek z grupy Yayo, która za grę "Most insane śpoons" otrzymała nagrodę jury i nagrodę publiczności.

"2 noce, 2 nagrody, 2 wyróżnienia, 3 dni, 4 jurorów, 9 statuetek, 20 nagród rzeczowych, 29 gier wideo, 110 uczestników, 130 sztuk pizzy oraz 200 napojów energetyzujących" - tak wygląda podsumowanie Warsaw Film School Game Jam 2 w liczbach. Jak dużo kodu można w 36 godzin napisać, na czym polega zwycięska gra "Most insane śpoons" oraz jaka atmosfera panowała w trakcie całego wydarzenia - tego dowiecie się z nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Gość: Bartosz Walat (Warszawska Szkoła Filmowa) i Krzysztof Siewiorek (grupa Yayo)

Data emisji: 21.02.2017

Godzina emisji: 8.07

jsz/mg

Czytaj także

"Dziewczyna Misia" i życie złożone ze szczęśliwych przypadków

Ostatnia aktualizacja: 07.09.2016 12:50
- Kingę Iwanicką, autorkę książki "Dziewczyna Misia" poznałam w pociągu, przez przypadek - opowiada Krystyna Podleska, aktorka. - Dzięki długim rozmowom telefonicznym, które trwały chyba rok, powstała ta książka.
rozwiń zwiń
Czytaj także

SuperBetter. "Graj w gry i stań się człowiekiem sukcesu"

Ostatnia aktualizacja: 09.02.2017 13:00
- Zbliżają ludzi, przyczyniają się do życiowych sukcesów, mogą ocalić świat. Tak działają na nas gry komputerowe według Jane McGonigal, autorki książki "SuperBetter. Życie to gra" - opowiada psycholog Karolina Cikowska.   
rozwiń zwiń