Zadaniem graczy jest wybicie się z undergroundu i przejście do mainstreamu, a przy okazji można otworzyć własną wytwórnię czy markę odzieżową. - To taki symulator rapera. Gracze będą mogli tworzyć albumy muzyczne, ale robić także inne, mniej legalne rzeczy. Celem jest zdobycie jak najwyższej pozycji w branży muzycznej - mówił twórca. - Pomysł narodził się w 2009 roku, powróciłem do niego po latach. Teraz mam nadzieję, że uda mi się skończyć tę grę - wspominał Krzysztof Pianta.
"Rap Tycoon" będzie grą niskobudżetową, stworzoną własnym sumptem. Do których gier, dostępnych na rynku, jest przyrównywana? Czy w tej grze lepiej przyjąć strategię bardziej agresywną, czy lepiej pozostać w cieniu wielkich kolegów po fachu? I kiedy gra ujrzy światło dzienne? O tym w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki.
***
Tytuł audycji: Pierwsze słyszę
Prowadzi: Kamil Jasieński
Gość: Krzysztof Pianta (twórca gry "Rap Tycoon")
Data emisji: 20.03.2019
Godzina emisji: 6.32
kd