Jak promować Polskę za granicą? Projekty logo, które zdaniem tysięcy osób przypominają sprężynę, wzbudziły ogromne kontrowersje. Dominują głosy wyrażające zdecydowany sprzeciw wobec formy i wykonania. A czym właściwie powinniśmy się chwalić i promować? Zobacz więcej na temat: Czwórka Piotr Firan POLSKA Polska w Unii Europejskiej reklama
Sklepy w pułapce promocji Sieci handlowe prześcigają się w promocjach. Wszystko po to, aby przyciągnąć do siebie klientów. Coraz częściej mówi się jednak o tym, że dały się one zapędzić w kozi róg, bo klienci nie chcą już kupować rzeczy w normalnych cenach. Zobacz więcej na temat: zakupy
Silna marka to przepustka do globalnego handlu. Made in Poland nie jest jeszcze mile widziany W produkcji jabłek jesteśmy liderem światowym, a co czwarta pieczarka spożywana w Europie została wyprodukowana właśnie w Polsce. Chciałoby się powiedzieć – dobre, bo polskie, jednak nie zawsze napis „Made in Poland” jest mile widziany. Zobacz więcej na temat: firma
Rodzinna firma ceniona przez konsumentów Polacy nie potrafią podać przykładów firm rodzinnych, ale chętnie kupią sprzedawane przez nich produkty - donosi "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: firma
Unia szykuje się na wieloletnie embargo Rosji Unia Europejska wstrzymała realizację projektów promujących europejską żywność w Rosji - poinformował wiceszef Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP Piotr Ziemann. To jego zdaniem oznacza, że przygotowuje się, że rosyjskie embargo może obowiązywać przez kilka lat. Zobacz więcej na temat: afrykański pomór świń fundusze europejskie rosyjskie embargo Unia Europejska wieprzowina
Trzy miasta chcą wspólnej marki Krosno, Sanok i Jasło, zamiast rywalizować, promują się wspólnie jako Podkarpackie Trójmiasto - informuje "Rzeczpospolita". Zobacz więcej na temat:
Poranne Rozmaitości 24.06.2014 r. W audycji m.in.: - Za wschodnią i zachodnią granicę - sukces plantatora truskawek z Podkarpacia, który eksportuje swój towar do krajów unijnych, a także do Rosji i na Ukrainę. Zobacz więcej na temat: Paryż innowacyjność dotacje
„Teraz Polska” stawia na eksport i innowacje 25 firm i 5 samorządów zostało laureatami XXIV edycji konkursu „Teraz Polska”. Niewątpliwą nowością jest nowa kategoria dla firm odznaczających się wysokim potencjałem eksportowym. Zobacz więcej na temat: firma reklama
Ministerstwa wydają miliony na reklamę Siedem milionów na spot promujący 10-lecie Polski w Unii Europejskiej to dużo? Z danych zebranych przez "Dziennik Gazetę Prawną" wynika, że ministerstwa na PR, marketing i reklamę w tej kadencji wydały już ponad 142 miliony złotych. Zobacz więcej na temat: Unia Europejska
Przybysz: Kiełbasa Lisiecka walczyła z kombajnem górniczym 25 firm i 5 samorządów zostanie uhonorowanych w tym roku w konkursie "Teraz Polska". - Wybór był trudny, bo zakres nominowanych jest nieograniczony. Zmagały się produkty spożywcze, maszyny, ale także biżuteria z bursztynu - mówi w radiowej Jedynce Krzysztof Przybył, prezes Zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska". Zobacz więcej na temat: konkurs
Promocja polskiej żywności: stawiamy na markę kraju Polska zwiększa promocję naszych produktów rolno-spożywczych na świecie. Zmienia też sposób promocji, stawiając bardziej na promocję kraju niż poszczególnych firm. Zobacz więcej na temat: rolnictwo żywność
Szykują się zmiany w unijnej polityce promocji żywności Komisja Europejska przygotowuje zmiany w polityce promocyjnej artykułów żywnościowych. Czy będą to zmiany korzystne dla polskich producentów żywności i organizacji zajmujących się jej promowaniem? Zobacz więcej na temat: Komisja Europejska rolnictwo Unia Europejska żywność
Czy promowanie Polski wódką to dobra koncepcja? Wszystkim nam zależy, żeby Polska kojarzyła się jak najlepiej, przyciągała miliony turystów i była symbolem nowoczesnego, ważnego państwa na mapie Europy. Szkopuł w tym, że jeszcze nie do końca wiemy, w jaki sposób się promować, a niektóre pomysły są co najmniej kontrowersyjne. Zobacz więcej na temat: alkohol Czwórka marketing POLSKA reklama turystyka
Polscy producenci narzędzi jednoczą siły W ramach platformy promocyjnej 4P (anglojęzyczna transkrypcja skrótu to „For Poland”), czyli Platformy Promocyjnej dla Polskich Producentów, rodzimi producenci z branży narzędziowej będą się wspólnie promować na światowych rynkach. Zobacz więcej na temat: firma GOSPODARKA reklama
PKP Intercity: Expressem za 49 zł, TLK za 29 zł PKP Intercity zaoferuje swoim klientom milion biletów w niskich cenach. Bez względu na odległość za przejazd pociągiem TLK pasażer zapłaci 29, a za podróż Expressem InterCity 49 złotych. Oferta będzie dostępna wyłącznie Internecie. Zobacz więcej na temat: PKP
Bonusy, rabaty - jak mądrze z nich korzystać? Są tacy, których portfele pękają w szwach od przeróżnych kart abonamentowych i promocyjnych. Jedni uważają, że dzięki nim można sporo zaoszczędzić, inni, że tylko przeszkadzają. Zobacz więcej na temat: Czwórka pieniądze
Pomysł na Karpaty Zobacz więcej na temat: Hanna Bogoryja-Zakrzewska GOSPODARKA marka narodowa podkarpackie
Polana Jakuszycka podbija Sejm. "Odnajdujemy polskie perełki" Marszałek Sejmu Ewa Kopacz otworzyła w Sejmie wystawę fotografii "Góry Izerskie - Polana Jakuszycka" zorganizowaną przez Karkonosko-Izerski Zespół Parlamentarny wraz z nadleśnictwem Świeradów. Zdaniem Juliana Gozdowskiego, komandora Biegu Piastów, to dobra okazja dla promocji regionu. Zobacz więcej na temat: Bieg Piastów Jakuszyce Julian Gozdowski narciarstwo biegowe Sejm SPORT wystawa