Jak zadbać o swój wizerunek? Public relations wskaże drogę "Jak Cię widzą, tak Cię piszą" - to hasło znane jest wszystkim, a zwłaszcza osobom, które funkcjonują w przestrzeni medialnej. W Czwórce, o kreowaniu wizerunku, opowiada Żaneta Kurczyńska, specjalistka PR. Zobacz więcej na temat: Czwórka Kamil Jasieński media influencer
Zmiany klimatu a przyszłość zimowych igrzysk olimpijskich Jak wynika z raportu Slippery Slopes "Jak zmiana klimatu zagraża zimowym igrzyskom olimpijskim w 2022 roku?", w związku ze zmianą klimatu przyszłość sportów zimowych stoi pod znakiem zapytania. Jednocześnie analiza wykazuje, że igrzyska w Pekinie odbywają się dużym kosztem ekologicznym. Zobacz więcej na temat: Czwórka igrzyska olimpijskie igrzyska Pekin 2022 komunikacja Piotr Firan
Pekin 2022: igrzyska szansą dla Chin na poprawę wizerunku? Chiny mają już na swoim koncie igrzyska, które odbyły się w 2008 roku. Chociaż towarzyszył im bojkot dyplomatyczny, według wielu, Chiny odniosły dzięki nim sukces wizerunkowy. Sprawdzamy, czy reżim komunistyczny, organizując jedną z najważniejszych i prestiżowych imprez na świecie, może społeczności międzynarodowej kojarzyć się przyjemniej. Zobacz więcej na temat: Czwórka igrzyska olimpijskie igrzyska Pekin 2022 komunikacja wizerunek Piotr Firan
Adam Hofman oraz spółka R4S pozywają "Gazetę Wyborczą" i OKO.Press. Domagają się miliona złotych Spółka R4S oraz Adam Hofman skierowali do sądu powództwa o naruszenie dóbr osobistych przez "Gazetę Wyborczą" i portal OKO.Press i o zapłatę. Kwota powództwa wynosi milion zł - podano w komunikacie spółki. Chodzi o publikowane w tych mediach artykuły, które - zdaniem spółki - były "zniesławiające i szkalujące". Zobacz więcej na temat: POLSKA polityka Adam Hofman Gazeta Wyborcza
"Jeden może udawać kandydata na prezydenta, drugi gosposię w spocie". Publicyści o "castingu Trzaskowskiego" - Skoro ktoś może udawać kandydata na prezydenta, to ktoś inny - małomiasteczkową gosposię w spocie - powiedział w Polskim Radiu 24 publicysta Wojciech Wybranowski ("Do Rzeczy"), komentując casting do nowego spotu Rafała Trzaskowskiego. W "Debacie Poranka" udział wzięli również Piotr Gursztyn (TVP) i Jarema Piekutowski ("Nowa Konfederacja"). Zobacz więcej na temat: POLSKA kampania wyborcza Rafał Trzaskowski polityka wybory prezydenckie 2020 Polskie Radio 24 Wojciech Wybranowski Piotr Gursztyn Adrian Klarenbach
Ekspert w zakresie PR: Wybory samorządowe jako plebiscyt dla reform PiS – Patryk Jaki ma niewiele do stracenia, a dużo do zyskania. Jeżeli osiągnie dobry wynik, nawet nie wygrywając wyborów, to wzmocni swoją pozycję polityczną – powiedział Andrzej Pomarański, ekspert ds. Public Relations. W Polskim Radiu 24 rozmowa o trwającej kampanii wyborczej oraz specyfice wyborów samorządowych. Zobacz więcej na temat: Polskie Radio 24 polityka wybory samorządowe wybory samorządowe 2018 Warszawa
Jak rząd ma skutecznie zadbać o swój wizerunek? „Rząd nie zamierza powoływać żadnej nowej instytucji ds. public relations, ale chce skoordynować dotychczasową politykę komunikacyjną” – poinformowała rzeczniczka rządu Joanna Kopcińska. O koordynacji polityki komunikacyjnej mówił w Polskim Radiu 24 ekspert ds. public relations Zbigniew Lazar. Zobacz więcej na temat: Polskie Radio 24 Rząd RP Mateusz Morawiecki premier
„PR to zawód, który pozwala się rozwijać i spotykać ciekawych ludzi” Lidia Marcinkowska-Bartkowiak to absolwentka SGH i Uniwersytetu w Duisburgu, konsultantka oraz trenerka biznesu, założycielka i dyrektorka zarządzająca agencji public relations Neuron. Wiele lat współtworzyła środowisko PR-owców w Polsce, była w Radzie Związku Firm Public Relations. Jest wykładowcą London School Of Public Relations. Lidia Marcinkowska-Bartkowiak była gościem audycji Kobiety Sukcesu. Zobacz więcej na temat: Polskie Radio 24 promocja
Jak być dobrym PR-owcem? "Liczy się feedback" - Kluczowe to być profesjonalnym, życzliwym, pozostawać w kontakcie, dawać "feedback", czyli odpowiadać wtedy, kiedy druga strona nas potrzebuje - opowiada o swojej pracy w branży PR Joanna Tusiewicz. Zobacz więcej na temat: Czwórka Beata Kwiatkowska praca zatrudnienie
Rola doradcy politycznego w Polsce - Podstawową rolą doradcy politycznego, szczególnie w Polsce, jest to, by wnieść pierwiastek profesjonalizmu w politykę – powiedział w programie Powiedzmy sobie jasno doradca polityczny Łukasz Pawłowski. O tym, jaką rolę przy politykach pełnią PR-owcy, ghostwriterzy, konsultanci i doradcy polityczni mówił także dziennikarz "Faktu" Michał Wróblewski. Zobacz więcej na temat: Łukasz Pawłowski polityka