Jednym z powodów, dla których liczne grono konsumentów zrezygnowało z chodzenia do galerii handlowych czy marketów na rzecz zakupów w internecie, jest spokój, brak pośpiechu. - Łatwiej nam dokonywać decyzji o zakupie, gdy jest nam ciepło, miło i przyjemnie. Coraz częściej rozumieją to też właściciele sklepów - potwierdziła Aleksandra Potrykus-Wincza, specjalistka ds. marketingu.
Ludzie odpowiedzialni za marketing sensoryczny zajmują się taką aranżacją wnętrza, doborem zapachów i muzyki w tle, żeby klienci czuli się w sklepie dobrze. - Chodzi o komfort i to, by goście odczuwali przyjemność z przebywania w tym miejscu - sprecyzowała ekspertka.
Potrykus-Wincza zdradziła też inne sposoby na przyciągnięcie konsumentów. Przekonywała zarazem, że odwoływanie się do ich zmysłów to proces długofalowy, ale warto się na taką inwestycję zdecydować.
***
Tytuł audycji: Się mówi
Prowadził: Piotr Firan
Gość: Aleksandra Potrykus-Wincza, specjalistka ds. marketingu
Data emisji: 22.12.2014
Godzina emisji: 14.00
ac/kd