AdBuster - o świecie reklamy wie wszystko

Ostatnia aktualizacja: 11.07.2015 14:00
Marek Hoffmann, znany jako AdBuster, na YouTube przeprowadza doświadczenia, które mają pokazać, na ile produkty znane z reklam sprawdzają się w rzeczywistości.
Audio
  • AdBuster o polskich reklamach i swoim kanale na YouTube (Tędy po trendy/Czwórka)
Ad Buster to jeden z najdłużej działających youtuberów
Ad Buster to jeden z najdłużej działających youtuberówFoto: Screen z YouTube

Gość Czwórki przyznaje, chciałby, żeby polskie reklamy były... gorsze. Tymczasem ich twórcy są coraz bardziej profesjonalni. - Im gorsze są polskie reklamy, tym dla mnie lepiej. Wyczerpałem już wszystkie najgorętsze tematy, teraz muszę stawać na głowie, żeby wyłapać ciekawą reklamę. Chciałbym, żeby nowe reklamy były bardziej "adbusterowe" i bardziej nadawały się do sprawdzenia - mówi Marek Hoffmann.

Przyznaje też, że wbrew pozorom sam podatny jest na reklamy i wyjaśnia, za co nie lubi reklam z Barrym Scottem. Opowiada również o najbardziej szalonym filmiku, który kręcił skacząc ze spadochronem.

***

Tytuł audycji: Tędy po trendy

Prowadzą: Aleksandra Jasińska, Kamil Jasieński

Gość: Marek Hoffmann, czyli AdBuster (youtuber)

Data emisji: 11.07.2015

Godzina emisji: 11.00

mg/ag

Czytaj także

Mieciu Mietczyński - postrach polskich filmowców

Ostatnia aktualizacja: 26.04.2015 14:00
Mieciu Mietczyński to autor kanału na YouTubie, na którym krytykuje najgorsze filmy, a także streszcza szkolne lektury. - Możliwe, że przez to skończę za kratkami... - żartował w Czwórce.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Youtuber Dem3000 nie powie wam, jak żyć

Ostatnia aktualizacja: 20.06.2015 15:00
Jakub Dębski ocenia filmy i smaki chipsów oraz przerabia kreskówki. - Ale nie mówię już internautom, jak mają żyć. Okazało się, że im bardziej ja to ogarniam, tym bardziej stwierdzam, że to nie są dobre rzeczy dla innych - mówi.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Autorka "StyleDigger": kupujmy mniej, ale mądrzej

Ostatnia aktualizacja: 21.06.2015 14:00
Odpowiedzialna moda to życiowa dewiza Joanny Glogazy. Blogerka i autorka książki "Slow Fashion. Modowa rewolucja" wyjaśnia, jak robić mądre i przemyślane zakupy ubraniowe.
rozwiń zwiń