Artur Kurasiński Trudno znaleźć wiążącą definicję "start-upu". Start-uper to jest ktoś kto próbuje tworzyć innowacje i biznes.
Start-uperzy to marzyciele, a, według statystyk, jedynie 1 na 100 osiąga sukces w biznesie. - Chodzi im przede wszystkim o chęć zmiany świata, o zrobienie czegoś nowego - przekonuje zaproszony przez Czwórkę ekspert. Jakie trzeba zatem spełnić wymagania, aby przejść drogę od start-upu do przedsiębiorstwa?
Według Artura Kurasińskiego, należy odpowiedzieć sobie na pytanie "po co to robić", a także przeprowadzić wyczerpujące badanie rynku. Dobrze jest, jeśli punktem wyjścia jest dokonanie jakiegoś przełomu, nie zapominajmy jednak o zgromadzeniu niezbędnej do tego wiedzy, a także o mierzeniu sił na zamiary.
A jak wygląda rynek start-upowy w Polsce na tle międzynarodowym? Lepiej stawiać na działalność lokalną czy globalną? Ile trzeba zainwestować, aby start-up założyć? Oraz co jest siłą napędową polskich, małych i średnich firm? Między innymi na te pytania odpowiadamy w "Dajesz Radę".
***
Tytuł audycji: "Dajesz radę"
Prowadzi: Aleksandra Jasińska
Gość: Artur Kurasiński (bloger, przedsiębiorca, twórca Auli Polskiej i juror programu Think Big)
Data emisji: 31.10.2016
Godzina emisji: 14.07
jsz/gs